Tarptautiniai strateginiai aljansai


Vadybos referatas. Tarptautiniai strateginiai aljansai. Įvadas. Tarptautinių strateginių aljansų veiklos aspektai. Šiuolaikinių korporacijų veiklos aspektai. Frančizės sutarties sudarymas tarptautiniame versle. Išvados. Literatūra.


Verslo pasaulyje ekonominių procesų, tiksliau, įmonių valdymo ir marketingo teorijoje ir praktikoje frančizės principai yra seniai žinomi ir pakankamai detaliai išnagrinėti. Net ir Lietuvoje veikia keletas specifinių įmonių tinklų, tame tarpe automobilių priežiūros, mažmeninės prekybos verslovių, kurios naudoja frančizės koncepciją ir ją sėkmingai įgyvendina bei plėtoja.

Frančizė, frančizės susitarimas arba frančizavimas - tai produktų ir paslaugų platinimo būdas su suformuluotomis teisėmis tarp frančizės pardavėjo (franchisor) – įmonės, turinčios savo verslo koncepciją ir yra pasiruošusi leisti naudoti jos prekės ženklu, ir frančizės pirkėjo (franchisee) - fizinio asmens ar įmonės, kuri perka teisę naudoti prekės ženklą , verslo idėjas, t.y. frančizę.

Šiuolaikinėmis sąlygomis išskiriama prekinė frančizė, gamybinė frančizė, dukterinė frančizė ir konversinė (kintančioji) frančizė.

Darbo tikslas – įvertinti tarptautinių strateginių aljansų veiklos aspektus.

Darbo uždaviniai. Darbo tikslui pasiekti keliami šie uždaviniai:

1.Apibūdinti tarptautinių strateginių aljansų reikšmę tarptautiniame versle.

2.Įvertinti ekonomines jėgas paskatinusias atsirasti strateginiams aljansams.

  • Vadyba Referatai
  • 2013 m.
  • 12 puslapių (2783 žodžiai)
  • Mokykla
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 23 KB
  • Tarptautiniai strateginiai aljansai
    10 - 3 balsai (-ų)
Tarptautiniai strateginiai aljansai. (2013 m. Balandžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/tarptautiniai-strateginiai-aljansai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 17:39