Tarptautinio krovinio gabenimo logistinis projektas Vilnius - Malaga (Ispanija)


Logistikos kursinis darbas.

Įvadas. Tarptautinio krovinio gabenimo procedūros. Gabenamo krovinio apibūdinimas. Transporto rūšies parinkimas. Transporto priemonių charakteristika. Krovinio gabenimo maršrutų nustatymas. Pirmo maršruto tinklinis grafikas. Antro maršruto tinklinis grafikas. Krovinio gabenimo išlaidos. Transportavimo būdų palyginimas. Muitinės procedūros ir dokumentacija. Atgalinio krovinio gabenimo maršruto sąmata. Išvados. Naudota literatūra. Priedai.


Šiuolaikinėje visuomenėje žmogaus poreikiai negali būti patenkinti be transporto. Jis formuoja mūsų gyvenimo būdą, prisideda prie šalies ekonominės ir kultūrinės plėtros.

Šio darbo tikslas – parengti tarptautinio krovinio gabenimo iš Vilniaus į Malagą (Ispanija) logistinį projektą.

Projekto uždaviniai: pateikti krovinio ir transporto priemonių charakteristikas, sudaryti galimus tarptautinio krovinio maršrutus, pateikti tinklinius grafikus, apskaičiuoti maršruto sąnaudas, palyginti gabenimo būdus ir išrinkti optimalų, aptarti dokumentaciją ir muitines procedūras.

Tarptautinių vežimų procesas susideda iš veiklų: užsakymo priėmimo, sutarties sudarymo, transporto priemonės parinkimo ir paruošimo reisui, optimalaus maršruto parinkimo, visų reikalingų dokumentų paruošimo, transportavimo, krovinių judėjimo kontrolės kelyje ir krovinio perdavimo klientui.

Siuntėjas privalo perduoti krovinį vežti tokioje taroje, kuri būtina kroviniui išsaugoti. Kroviniai pagal jų technines sąlygas ir standartus turi būti paruošti, įpakuoti ir paženklinti taip, kad juos vežant nekiltų pavojus ekipažui, aplinkai, transporto priemonėms. Krovinių įpakavimą ir ženklinimą atlieka siuntėjas, jeigu sutartyje nenumatyta kitaip. Siuntėjas, vežėjui reikalaujant, privalo pašalinti pastebėtus krovinio išdėstymo, tvirtinimo ir taros trūkumus. Jei sutartyje nenurodyta kitaip, krovinį pakrauna siuntėjas. Kroviniui pakrauti būtinas priemones taip pat pateikia siuntėjas. Pareigų pasiskirstymas krovinį pakraunant ir iškraunant šalių susitarimu gali būti keičiamas. Galiausiai siuntėjas privalo sutartu laiku pateikti tinkamai paruoštą krovinį į vežimo sutartyje nurodytą punktą. Pastebėjęs transporto priemonių trūkumus, dėl kurių vežimo metu gali kilti pavojus krovinio saugai, siuntėjas turi teisę atsisakyti krauti krovinį į tokią transporto priemonę.

Sudaręs sutartį su vežėju, krovinio siuntėjas paruošia krovinį transportavimui ir jei sutartyje nenurodyta kitaip, krovinį taip pat pakrauna siuntėjas. Kroviniui pakrauti būtinas priemones irgi pateikia siuntėjas. Pareigų pasiskirstymas krovinį pakraunant ir iškraunant šalių susitarimu gali būti keičiamas. Galiausiai siuntėjas privalo sutartu laiku pateikti tinkamai paruoštą krovinį į vežimo sutartyje nurodytą punktą.

Krovinys paruoštas vežti būna tuomet kai yra: supakuotas, pasvertas, paženklintas (ženklinimas nurodo, kaip su kroviniu turi būti elgiamasi jo transportavimo ir sandėliavimo metu), sugrupuotas (krovos vienetų apjungimas į vieną siuntą), parengti lydintys dokumentai.

Tarptautiniams pervežimams labai svarbus reikiamos transporto rūšies parinkimas bei jų kombinacijos. Sprendimas priklauso nuo vartotojo poreikių ir transporto firmos galimybių. Renkantis transporto rūšį reikia įvertinti daugelį veiksnių, iš kurių išskiriamos keturios pagrindinės pervežimų charakteristikos: tranzito trukmė, patikimumas, kaštai, neekonominiai veiksniai.

Šiuo konkrečiu atveju vienas efektyviausias durpių produkto transportavimo į Ispaniją būdas – kelių transportas. Transportuoti geležinkeliu nėra galimybių, nes Ispanija neturi privažiavimo kelių traukiniais. Oro transportas yra per brangus gabenant tokio tipo krovinį.

Todėl analizuosiu krovinio transportavimą kelių transportu. Gabenant pasirinktą krovinį šis transportavimo variantas labiausiai tinka dėl savo ekonomiškumo, manevringumo, palyginti didelio gabenimo greičio bei užtikrinamo gabenimo saugumo. Pasirinkus šį gabenimo būdą krovinį galima pristatyti į tikslią iškrovimo vietą, tad yra labai vertinama užsakovų.

UAB „Krovinita“ veiklą vykdo nuosavu transportu. Pasirinkta transporto priemonė, kroviniui pervežti yra vilkikas – Mercedes-Benz ACTROS 1844 su puspriekabe Krone SDP27 BORT-SHTORA.

Maršrutai parinkti programos MS Autoroute 2013. Krovinys bus gabenamas vilkiku Mercedes-Benz ACTROS 1844, į Malagą (Ispanija) dviem maršrutais. Pirmas maršrutas- trumpiausias, o antras – greičiausias.

Pirmo maršruto ilgis 4005,12 (3814,5 km*1,05). Kelionė krovininiu automobiliu, kelių transportu truks 3 dienas 5 valandas ir 44minutes, arba 31val. 59 min.

Maršruto skaičiavimus atliktus MS Autoroute 2013 programa sudariau maršruto tinklinį grafiką (1 Priedas), bei vairuotojo važiavimo ir pertraukų laiko tvarkaraščio suvestinę dienomis.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 29 puslapiai (8959 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 345 KB
  • Tarptautinio krovinio gabenimo logistinis projektas Vilnius - Malaga (Ispanija)
    10 - 4 balsai (-ų)
Tarptautinio krovinio gabenimo logistinis projektas Vilnius - Malaga (Ispanija). (2016 m. Balandžio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/tarptautinio-krovinio-gabenimo-logistinis-projektas-vilnius-malaga-ispanija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 05:22