Tarptautinio marketingo analizė


Marketingo analizė. Įvadas. UAB ,,Amber Pasta“ VEIKLOS APŽVALGA. Įmonės tarptautinė aplinka. Tarptautinė rinkos strategija. Marketingo komplekso elementai. Išvados. Literatūra.


Tarptautinis marketingas – tai produkcijos kūrimo, gamybos (ar paslaugų teikimo), pardavimo bei rinkos organizavimo ir valdymo sistema, nukreipta į konkurentus vartotojų segmento poreikių tenkinimą, įmonei veikiant užsienio rinkose.

Darbo tikslas – ištirti UAB „ Amber Pasta“ tarptautinio marketingo analizę.

Darbo uždaviniai:

1. Apžvelgti įmonės veiklos sritį, tarptautinę rinką.

2. Išanalizuoti įmonės tarptautinę aplinką.

3. Išanalizuoti įmonės tarptautinės rinkos strategiją.

4. Išanalizuoti įmonės marketingo komplekso elementus.

  • Marketingas Analizės
  • 2013 m.
  • 8 puslapiai (1646 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 25 KB
  • Tarptautinio marketingo analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Tarptautinio marketingo analizė. (2013 m. Gruodžio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/tarptautinio-marketingo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 20:03