Tarptautinio marketingo plano rengimas


Tarptautinio marketingo planas. Tarptautines marketingo planas ivadas.

Marketingo kursinis darbas. Tarptautinio marketingo plano rengimas. Įvadas. Detalus marketingo planas. Metams. Marketingo tikslai. Produktas ir jo ypatumai. Produkto paskirstymas. Produkto kaina. Promocija. Atsiskaitymo būdai. Reikalingi ištekliai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Įmonėms, norinčioms plėtoti savo veiklą tarptautinėse rinkose, reikia ieškoti būdų, kaip tai padaryti: plėsti eksportą, kurti užsienio šalyse bendras įmones, steigti savo filialus, naudotis franšize, pasitelkti jau veikiančius ar kurti nuosavus didmeninės ir mažmeninės prekybos tinklus, plėtoti elektroninę prekybą, samdytis agentus, brokerius ir pan. Tarptautinio marketingo savitumas kyla iš užsienio kultūrų skirtingumo, jose veikiančių konkurentų strategijų nežinomybės, kurią reikia įveikti einant į užsienio rinkas. Kuriant ir vykdant tarptautinį marketingą reikia pažinti, įvertinti ir tinkamai reaguoti į skirtingas marketingo aplinkas.

Tarptautinio marketingo plano rengimas. (2013 m. Kovo 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/tarptautinio-marketingo-plano-rengimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 13:59