Tarptautinio marketingo plėtojimas DSV įmonėje


Marketingo referatas. Įvadas. Tarptautinis marketingas. Tarptautinis marketingas ir reklama. Pagrindiniai sprendimai tarptautiniame marketinge. Tarptautinių rinkų modeliai. Tarptautinio marketingo uždaviniai. Tarptautinio marketingo aplinka. Veiklos užsienio rinkoje būdai ir tarptautinio marketingo etapai. DSV įmonė. Įmonės zonos. Lokalizacija. DSV tarptautinio marketingo modelis. Tarptautiniai marketingo sprendimai DSV įmonėje. Literatūros šaltiniai.


Kiekvienai naujai įsikūrusi įmonei reikalinga gera marketingo strategija, kuri leistu greičiau išplėsti savo įmonę, tam kad atsirastų naujų klientų. Norint pasiekti tikslus, kuriuose įmonė išsikėlė, reikia tikslingai ir reikiama kryptimi veikti.

Darbo tikslas - išanalizuoti kokia yra tarptautinio marketingo samprata, pagrindiniai sprendimai, uždaviniai, taip pat ištirti DSV kompanijos tarptautinio marketingo plėtojimą.

Tarptautinis marketingas - tai marketingo funkcijų atlikimas daugiau nei vienoje šalyje, arba valstybių nacionalinėmis sienomis neapribotas marketingas.

Marketingas - tai įmonių organizavimo ir valdymo sistema , kuria stengiamasi atsižvelgti į viską kas vyksta rinkoje : pirkėjo formavimas, pasiūlos ir paklausos balansavimo formavimas, vartotojų poreikių tenkinimas , manai.

Nuo senesnių laikų apie marketingą nebuvo galima apibūdinti vienareikšmiškai.Marketingas turi daugyje apibūdinimų.Taigi šią sąvoką išskyrė i du požiūrius į marketingą (tarptautinę reklamą).

Kitas iš požiūrių buvo - Sėkmės rinkoje priklauso nuo sugebėjimo varijuoti: nereikia siūlyti to paties.

Pagrindiniai sprendimai tarptautiniame marketinge yra iškeliami kaip uždaviniai kurie turi būti atsakyti i tam tikrus klausimus:

Kokius veiksnius įmonė turi įvertinti prieš priimda sprendimus eiti į užsienio rinkas?

Kaip įmonės gali įvertinti ir pasirinkti į kurias konkrečias užsienio rinkas eiti?

Kokiu laipsniu įmonė turi adaptuoti savo prekes ir marketingo programas kiekvienai užsienio rinkai?

Kaip įmonė turi organizuoti ir valdyti savo veiklą užsienio rinkose?

Matome, kad kiekviena įmonė kuri ruošiasi įsilietį į tarptautinį marketingą, turi priimti sprendimus ir atsakyti i pagrindinius klausimus ar jie tai galėtų.

DSV įmonė yra pasaulinė transporto tiekėja , kurios filialas yra įsikūręs net ir Lietuvoje. Lietuvoje šis filialas įsikūręs Klaipėdoje ir Vilniuje. Ši įmonė yra viena pirmaujančių tiekėjų net tik pasaulinėje rinkoje , bet ir pačioje Lietuvoje. Iš viso DSV įmonė savo įkurtų filialų turi daugiau nei 70 šalių visame pasaulyje. Pagal 2012 metus ši įmonė užfiksavo net 6 milijonų eurų metinę apyvartą. Ši įmonė užsiima ne vien tik kelių transportu , jie taip pat apima vandens bei oro transportą. Įmonės specialistų komanda siūlo profesionalius sprendimus sprendžiant sudėtingus transporto srities klausimus , pagrindiniai segmentai būtų :

vyriausybės logistika ir t.t.

Taip pat jie užtikrina kokybės bei laiko garantiją.

  • Marketingas Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (2223 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 397 KB
  • Tarptautinio marketingo plėtojimas DSV įmonėje
    10 - 8 balsai (-ų)
Tarptautinio marketingo plėtojimas DSV įmonėje. (2015 m. Gruodžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/tarptautinio-marketingo-pletojimas-dsv-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 00:02