Tarptautinio turizmo stimuliavimas


Turizmo referatas. Įvadas. Tarptautinio turizmo stimuliavimo etapai. Turistinio produkto nustatymas. Objektyvūs pasirinkimo variantai. Priemonių analizė, kaip pritraukti turistus. Reklaminiai šūkiai. Keletas patarimų. Resursų inventorizavimas. Kodėl resursų inventorizavimas būtinas. Bendruomenės vaizdo įvertinimas. Resursų sudarymo sąrašas. Rinkos analizė. Turizmo paslaugų vartotojai. Agentai, skatinantys turizmo paslaugas. Turizmo paslaugų teikėjai. Tarptautinių kontaktų reguliavimas. Darbo organizavimas. Vidinių resursų tobulinimas. Informacinių šaltinių apdorojimas. Reklaminės medžiagos paruošimas. Specialistų pritraukimas. Rinkodara ir viešieji ryšiai. Atrankos procesas. Sutarčių sudarymas. Įėjimas į rinką. Reklama. Išvados. Literatūra.


Stebėjimai per paskutinius 35 metus parodė, jog dauguma valstybių ir bendruomenių arba palaipsniui įeidavo į tarptautinę rinką, pakeliui ją tyrinėdami, arba darė tai labai veržliai, ir dėl to patyrė daug problemų šiame sunkiame kelyje. Norint pastūmėti tarptautinio turizmo vystymąsi reikia labai kruopščiai pasiruošti, padaryti kontrolinius eksperimentus ir būtinai atsižvelgti į augimo strategiją, kaip tą daro didžiausios privačios kompanijos prieš kurdamos ir pristatydamos naują produkciją. Be to, teisingas marketingo įtvirtinimas reikalauja rimto požiūrio į planavimą. Tai reiškia sistemingą nagrinėjimą atsižvelgiant į principinius klausimus ir problemas, kurios gali atsirasti kuriant naują produktą, taip pat alternatyviųjų priemonių, naudojamų atsiradus nenumatytoms situacijoms, paruošimas.

Planavimo procesas skirstomas į 10 etapų. Visi jie yra būtini sėkmingam vystymuisi ir tarptautinio turizmo marketingo nuolatiniam veikimui pasiekti.

Tikslas - kuo sėkmingiau plėtoti ir stimuliuoti tarptautinį turizmą.

Atsižvelgiant į dešimt planavimo proceso etapų yra keliami tokie uždaviniai:

Nustatyti turistinį produktą.

Kiekvienas iš šių etapų smulkai aprašytas Godfri Harriso ir Kenneto M. Kaco knygoje ,,Tarptautinio turizmo stimuliavimas XXI amžiuje”. Norint geriau perprasti planavimo etapais principus būtini keli paaiškinimai:

- Kiekvienas etapas yra susijęs su tam tikrais veiklos tipais, kuriuos taiko rėmėjų organizacija. Ja gali būti vietinio valdžios organo agentūra, privati kompanija ar specialiai šiam tikslui sukurta asociacija. Šiuo atveju bendrumas yra suprantamas kaip kažkoks miestas, keletas priemiestinių administracinių vienetų arba klasteris (sankaupa) nedidelių miestų - kaimų vietovėse, kurie susijungė norėdami stimuliuoti turizmą. Ši bendruomenė turbūt jau turi patvirtintą vidinio turizmo propagavimo programą, bet kol kas negali turėti didelio ar pastovaus tarptautinių turistų skaičiaus.

- Etapai yra suskirstyti pagal jų įgyvendinimo laiką. Vieni iš jų prasideda ir baigiasi sąlyginai greitai, kiti yra vykdomi plano realizavimo procese. Visi jie yra būtini norint kompleksiškai organizuoti efektyvius renginius tarptautinio turizmo vystymuisi pasiekti ir gali būti pradėti per dvylika pirmųjų plano realizavimo mėnesių.

- Atsižvelgiant į tai, kad nagrinėjant tarptautinio turizmo stimuliavimo galimybes skirtingiems pagal charakterį regionams, kai kurie elementai, esantys kiekviename etape, gali ne visiškai atitikti konkrečią situaciją. Be to, sąryšiai tarp pastangų ir projektų, kurie priimami kiekviename etape, taikant konkrečiam regionui, gali iš tikrųjų būti ne tokie sudėtingi kaip pasirodė anksčiau.

- Prieš kiekvieno etapo nagrinėjimą daromas visų etapų sąrašas tam, kad skaitytojas galėtų nustatyti konkretaus etapo vietą tarp visų kitų, kurie jau aptarti, ar tik ruošiamasi juos aptarti.

- Kad skaitytojas geriau įsimintų medžiagą, kiekvieno skyriaus pabaigoje siūloma svarbiausių aptartų klausimų apžvalgą.

- Knygoje yra pateiktos mintys apie keletą būdų, kaip nustatyti laukiamą efektą įvertinant išleistas lėšas. Čia pateikta informacija apie etapų kainas ir laiko skalę, iliustruojančią mėnesį, kada prasidėjo etapas, ir jei yra galimybių, mėnesį, kada jis turi būti užbaigtas. Be to, knygoje yra rekomendacijų, kaip mažai apgyvendintuose ar toli nuo oro uosto esantiems regionams suaktyvuoti aptartą planą. Remiantis tuo planu, siekti padaryti vietovę, patrauklią turistams, atsižvelgiant į visus esančius resursus.

Atsakingi už turizmo raidą valdininkai, turi prieiti prie vienos bendros nuomonės apie pagrindinius savo regiono ypatumus ir vietas, kurios tikriausiai sugebės pritraukti ir sudominti užsienio turistus.

Sprendimo apie tai, ką bendrovė, aviakompanija, viešbutis, restoranas ar turistams žinoma vieta pardavinės užsienio turistams, priėmimas iš pirmo žvilgsnio atrodo paprastas. Tačiau gan dažnai jis tampa pačiu sunkiausiu uždaviniu tarp visų problemų, susijusių su tarptautinio turizmo raida. Akivaizdu, kad jeigu bendrovė ar kompanija negali priimti šio svarbaus uždavinio ir laikytis jo mažų mažiausia trejus metus, tai beveik nėra prasmės realizuoti visų kitų tarptautinio marketingo plano elementų ar galvoti apie pelną, kuris būtų gautas įgyvendinus sėkmingą marketingą.

Bendrovės ir kompanijos negalės efektyviai pardavinėti užsienio rinkose jau turimų turistinių produktų, jeigu tiksliai nežinos, kas turės gerą komercinę paklausą, ir dėl to negalės nuosekliai laikytis vieno produkto pardavimo ilgą laikotarpį.

Be abejonės, kai kurios bendrovės ar kompanijos neturi problemų pasirenkant produktą, kurį pardavinės. Jos paprasčiausiai parduoda vaizdą, suformuluotą per istorinės raidos periodą, pavyzdžiui, Niujorkas, Londonas, Paryžius ar Roma. Kitos bendrovės įsitvirtino tarptautinėje rinkoje per kiną, televiziją, žurnalus, įžymybių dalyvavimą ar žodinę reklamą. Pavyzdžiui, kompanijai McDonald’s nereikia nieko daugiau - tik jos vardo ir auksinių skliautų, kad padarytų save atpažįstamu prekiniu ženklu kiekvienam turistui. Viešbučių tinklas Hilton – tai dar viena kompanija, turinti magišką vardą tarp visų tarptautinių turistų. Tačiau jis turi kitokio pobūdžio problemą. Tam, kad pritrauktų mases turistų, Hilton viešbučiai yra pernelyg brangūs ir komerciškai integruoti. Kad pakeistų situaciją ir stimuliuotų turistines išlaidas, kompanija priversta rinkai aktyviai siūlyti savo kurortinius viešbučius.

  • Turizmas Referatai
  • 2015 m.
  • 18 puslapių (4183 žodžiai)
  • Universitetas
  • Turizmo referatai
  • Microsoft Word 38 KB
  • Tarptautinio turizmo stimuliavimas
    10 - 4 balsai (-ų)
Tarptautinio turizmo stimuliavimas. (2015 m. Kovo 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/tarptautinio-turizmo-stimuliavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 10:09