Tarptautinio verslo plėtra ir strateginis mąstymas


Vadybos referatas. Įvadas. Tarptautinio verslo samprata ir vystymosi etapai. Tarpatautinio verslo vystymosi etapai. Tarptautinio verslo plėtojimo formos. Verslo skatinimas. Strateginis valdymas. Strateginio valdymo samprata. Strategijos pranašumai ir trūkumai. Strateginiai sprendimai. Strateginio valdymo procesas. „HONEYWELL“ plėtra ir strateginis valdymas. Įmonės „Honeywell“ charakteristika, istorija, augimas. „Honeywell“ plėtra užsienyje. „Honeywell“ plėtros strategija. Išvados. Literatūra.


Kursinio darbo tikslas- apžvelgti tarptautinio verslo plėtros galimybes, vadovaujantis valdymo principais, atsispindinčiais įmonės strategijoje.

Uždaviniai:

1.Išsiaiškinti tarptautinio verslo sampratą, bei nustatyti tarptautinės plėtros galimybes;

2.Išskirti strateginio valdymo stadijas ir nustatyti strategijos privalumus bei trūkumus.

3.Nustatyti, kokiais valdymo principais bei strategija vadovaujasi įmonė „Honeywell“ plėsdama savo veiklą.

Darbo objektas-strateginio valdymo įtaka verslo plėtrai.

Darbo metodai: literatūros šaltinių analizė bei apibendrinimas.

  • Vadyba Referatai
  • 2014 m.
  • 23 puslapiai (5320 žodžių)
  • Universitetas
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 36 KB
  • Tarptautinio verslo plėtra ir strateginis mąstymas
    10 - 9 balsai (-ų)
Tarptautinio verslo plėtra ir strateginis mąstymas. (2014 m. Gruodžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/tarptautinio-verslo-pletra-ir-strateginis-mastymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 08:59