Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė


Tarptautinių pervežimų rinka. Tarptautiniu pervezimu analize. Kroviniu pervezimo analize. Kroviniu pervezimo apimtys lietuvoje. Vežamo krovinio analize. Kroviniu gabenimas sausumas lietuvoje. Krovinių pervežimų analizė. Tarptautiniai pervezimai kursinis. Krovinių gabenimo tendencijos lietuvoje. Tarptautinio krovinių gabenimo kelių transportu konkurencingumas.

Transporto kursinis darbas. Krovinių vežimo kelių transportu analizė. Tarptautinių gabenimų kelių transportu dinamika. Krovinių gabenimo kelių transportu pasiskirstymas. Tarptautinis krovinių gabenimas kelių transportu. Tarptautinių krovinių pervežimo apimtys pagal krovinių rūšis. Kelių transportu vežti kroviniai pagal šalis. Krovinių vežimo lietuvos geležinkeliais analizė. Tarptautinių gabenimų geležinkelių transportu dinamika. Tarptautiniai pervežimai geležinkelių transportu pagal rūšis.


Sausumos transportas Lietuvoje, vykdant krovinių vežimus, užima pirmaujančią poziciją. 39,5 proc. Visų krovinių yra vežami kelių transportu, o 32,9 proc. Geležinkelių (žr. paveikslą). Kartu tai sudaro 72,4 proc. , o tai yra beveik trys ketvirtadaliai visos krovinių rinkos. Tačiau kelių transporte labiau dominuoja vidau vežimai, kai tuo tarpu geležinkelių transportsekančiuose skyriuose panagrinėsiu kiekvienos iš šių dviejų (kelių ir geležinkelių) transporto rūšių krovinių pervežimo apimtis ikelių transportas išlaiko dominuojančią poziciją Lietuvos transporto sistemoje. Net 39,5 proc. Visų vežamų krovinių yra vežama kelių transportu. Krovinių vežimuose kelių transportu didelę lyginamąją dalį sudaro vidaus vežimas 88 proc. , o tarptautinis vežimas sudaro tik 12 proc. ( žrpaveikslą). Tarptautinių pervežimų struktūroje dominuoja eksportas (5 proc. ), toliau seka importas ( 3,9 proc. ), tranzitas ( prtiriant Lietuvos kelių transportu vežamų krovinių dinamiką paskutiniame dešimtmetyje, matyti, kad nuo nepriklausomybės atgavimo 1991m. Pastebimos krovinių pervežimo kelių transportu mažėjimo tendencijos. Atkūrus Lietuvos nepriklausomybę, prasidėjo sudėtingas ir gana nelengavas perėjimo iš komandinės į rinkos ekonomiką laikotarpis, todėl tai tiesiogiai palietė ir krovinių gabenimo apimtis. Pavyzdžiui, lyginant 1996m. Su 1991m. Pervežimai kelių transportu sumažėjo nuo 295,6 mln. Iki 88,6 mln. Tonų.

Iki pat 2000 m. Automobilių transportu gabenamų krovinių kiekis kiekvienais metais mažėjo nežiūrint į tai, kad jis išlaikė dominuojančią poziciją krovinių gabenime. Tačiau mažėjimo tempai nuo 1997 m. Ėmė lėtėti tol, kol 2000 m. Stabilizavosi. Nuo 2000m. Beveik vienodos krovinių vežimo apimtys išsilaikė tris metus (iki 2002 m), o nuo 2003 m. Vėl ėmė kilti.

Nagrinėjant pastarųjų aštuonerių metų (1996-2003 m. ) tarptautinių krovinių gabenimo apimtis, matyti kad nuo 1997 m. Iki 1999 m. Vyravo pervežamų krovinių apimčių mažėjimo tendencija, o nuo 2000 m. Tarptautinių krovinių kelių transportu pervežimų apimtys vėl pradėjo didėti ir 2003 metais pasiekė 6203 tūkst. T. ( šiame laikotarpyje pastebimas ryškus tarptautinių krovinių gabenimų išaugimas 1997 m. , kai lyginant su 1996 m. Krovinių buvo gabenta net 57,36 proc. Daugiau. Šį padidėjimą labiausiai įtakojo tranzito padidėjimas net 108,13 proc. , tai pat įtakojo ir eksporto padidėjimas 51,97 proc.

Gana žymus krovinių apyvartos sumažėjimas 1998 (16,29 proc. ) ir 1999 (7,16 proc. ) metais yra sąlygotas 1998 m.

  • Transportas Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 21 puslapis (4569 žodžiai)
  • Universitetas
  • Transporto kursiniai darbai
  • Microsoft Word 197 KB
  • Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/tarptautiniu-pervezimu-sausumos-transportu-lietuvoje-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 11:04