Tarptautino transportavimo maršruto optimizavimas


Logistikos kursinis darbas. Tarptautinio transportavimo maršruto optimizavimas. Įvadas. Darbo objektas. Darbo tikslas. „UAB Reavita“ veiklos aprašymas. Transportuojama prekė ir jos ypatumai. Vežėjo atsakomybė. Krovinio vežimo dokumentai. Teisės aktai reguliuojantys krovinio gabenimą. Transportavimo maršruto analizė. Vinječių galiojimas (rūšysLenkijos kelių mokestis. Transporto priemonės parinkimas ir jos apibūdinimas. Išvados. Priedai.


Šiame darbe nagrinėsime „UAB Reavika“ gaminių tarptautino transportavimo maršruto optimizavimą.

Darbo objektas

„UAB Reavita“ tarptautinis maršrutas Vilnius – Waršuva.

Darbo tikslas

Įvertinti „UAB ,,Reavita“ prekės pristatymo, tarptautinmio maršruto išlaidas ir įvertinti maršruto optimalumą.

Lenkijos įmonė, Aleje Jerozolimskie Warszawa, internetu užsakė prekių, t.y. biuro popierius navigator iš UAB „Reavita“,už prekes atsiskaityta iš karto,banko pavedinu,tad pagal surašytą sąsk.faktūrą UAB „Reavika“įsipareigoja pristatyti prekes reikiamu adresu ir reikiamu laiku.

Prieš pradedant pakuoti prekes ,būtina jas tinkamai paruošti. Prekių paruošimas gabenimui apima tris pagrindinius etapus:

Krovinio identifikavimui privaloma naudoti pakuotės žymėjimą, kuriame turi būti nurodyta:

Gavėjas, gavėjo adresas, pašto kodas

Kontaktinis asmuo(vairuotojas),kontaktinis telefonas

Kroviniams gabenti būtina paruošti įvairių dokumentų, kurie reikalingi įvairioms institucijoms, susijusioms su krovinių gabenimo organizavimų, kontrolę ir atsiskaitymais. Daugelis iš šių dokumentų lydi krovinį nuo išsiuntimo iki paskirties vietos ir priklauso logistikos informaciniai sistemai.

Krovinių draudimo dokumentą:

Krovinio draudimu suinteresuotas tiek krovinio siuntėjas tiek ir krovinio gavėjas. Apdraudus krovinį žala atlyginama kai krovinys sugadinamas ar tai sunaikinamas visais galimų autotransporto priemonių avarijų atvejais ( gaisro, sprogimo, žemės drebėjimo, žaibo), pakrovimo ar tai iškrovimo metu gresiančių pavojų, krovinio vagystės ar tai dingimo be žinios.

CMR – tai tarptautinis kelių transporto važtaraštis yra parengtas remiantis Tarptautinio krovinių vežimo keliais sutarties Konvekcija. Tai dokumentas patvirtinantis krovinių vežimo sutartį. Tarptautinis važtaraštis įforminamas krovinio išsiuntimo vietoje ir lydi krovinį iki jo įteikimo gavėjui. Jis pirmiausia reglamentuoja visus vežėjo veiksmus gabenant krovinį ir jo atsakomybę. Taikant šiai Konvenciją, vežėjas atsako netik už savo bet ir už agentų ir visų kitų asmenų kurių paslaugomis vežimo procese jis naudojasi veiksmus ir klaidas. (1 priedas)

Labai svarbu yra susipažinti su krovinių pervežimą reglamentuojančiais nacionaliniais ir tarptautiniais teisės aktais, nes ruošiantis gabenti tarptautinį krovinį reikia žinoti, kas leidžiama, kas draudžiama, kokios taisyklės ir kokia atsakomybė už teisės aktų nesilaikymą.

Transportavimo veiklą Lietuvoje reglamentuojantys nutarimai:

Pagrindinis dokumentas, kurį reikia įsigyti norint užsiimti tarptautinių krovinių pervežimu – licencija.

Lietuvoje pagrindinės kelių transporto licencijavimo taisyklės, reikalavimai ir normos yra nurodomi Lietuvos Respublikos kelių transporto kodekse.

Maršrutas iš taško A ,Verkių g. 5, 08218 Vilnius, Vilniaus m. sav.“ UAB Reavika“ Į tašką B, Aleje Jerozolimskie Warszawa, Lenkija

Kelionės atstumas: 462 kmKelionės trukmė: 6 val. 31 min.

Gabenant krovinius būtina atsižvelgti į visus veiksnius darančius įtaka krovinio sėkmingam pristatymui į paskirties vietą. Siekiant sumažinti kuro bei laiko sąnaudas parenkamas optimaliausias maršrutas.

Reikėtų atkreipti dėmesį ir į kelio intensyvumą bei oro sąlygas,Kaip žinome Lenkijos keliai visada kėle nepatogumų jais važiuojant.

Veždamas krovinius, vežėjas privalo laikytis darbo ir poilsio režimo, kitų krovinių vežimą reguliuojančių teisės aktų. O taip pat laikytis laikytis vairuotojo-ekspeditoriaus pareiginės instrukcijos(priedas nr.1).

Paveikslėlyje matomas vaizdas tai apskaičiuota mokamo kelio atkarpa iki Varšuvos,kur reikia pristatyti krovinį.Apskaičiavus trasą, kurios ilgis: 257,80 km.Mokamų/nemokamų kelių ilgis: 49,05 / 208,75km. Iš Augustów į Varšuvą kelionės laikas 4 h.46min. Mokestis 9,80 zt.

Atsižvelgiant į pagrindinius atrankos kriterijus krovinio gabenimui pasirinkau vilkiką su priekaba.

3.3. lengvai užsiliepsnojančių, degių skysčių ir balionų su suslėgtomis dujomis pervežimo darbų saugos instrukciją;

3.7. saugius krovininio automobilio valdymo būdus esant sudėtingoms eismo sąlygoms;

9.2. siūlyti savo tiesioginiam vadovui būdus, kaip tobulinti darbą, susijusį su šioje instrukcijoje numatytomis pareigomis;

9.3. pranešti tiesioginiam vadovui apie visus einant savo pareigas išaiškintus įmonės (struktūrinių padalinių) verslo ir komercinės veiklos trūkumus;

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 30 puslapių (3768 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 3381 KB
  • Tarptautino transportavimo maršruto optimizavimas
    10 - 9 balsai (-ų)
Tarptautino transportavimo maršruto optimizavimas. (2015 m. Gegužės 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/tarptautino-transportavimo-marsruto-optimizavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:13