Teatro rinkodaros komplekso sprendimų modeliavimas skatinant turizmą


Turizmo diplominis darbas. Anotacija. Annotation. Įvadas. Informacijos šaltinių apžvalga. Teatro raidos sąsajos su kultūrinio turizmo plėtra. Prekės ar paslaugos atsiradimas ir jos gyvavimas rinkoje. Kainos reikšmė įmonei bei produkto vartotojams. Rėmimo galimybė gerinti pardavimo rodiklius. Paskirstymo optimizavimo būdai. Darbo metodai ir priemonės. Všį „ laisvasis teatras“ veikos pristatymas. Kokybinio tyrimo projektavimas. Kiekybinio tyrimo projektavimas. Darbo rezultatai ir jų aptarimas. Všį „ laisvasis teatras“ duomenų analizė. Rinkodaros sprendimų tobulinimas teatro veikloje. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Priedai.


Šio darbo tema yra teatro rinkodaros komplekso sprendimų modeliavimas skatinant turizmą. Tema yra aktuali ir darbe keliama problema yra ta, kad teatro rinkodaros politika neišnaudoja vietinio turizmo aspekto kaip galimybės lankytojų skaičiui didinti. Žiūrovų susirinkimas į spektaklius duoda pajamas ne tik teatrui, bet ir pačiam miestui, ypač jeigu žmonės atvyksta į miestą iš kitų miestų. Atlikus teatro bei jo žiūrovų duomenų analizę buvo gauti rezultatai, kad žiūrovams patiktų abonementų įvedimas, taip pat lakstesnė nuolaidų politika, bei jiems būtų įdomus asmeninio bilietų pardavimo aspektas. Teatras, savo ruoštu išanalizavęs savo veiklą, pastebėjo, kad reklama turi įtakos organizacijos pardavimams, taip pat salės užimtumui ir tai gali atsiliepti kitiems veiksmams. Taip pat šiame darbe buvo išanalizuota, kaip teatro lankytojai kreipia dėmesį į reklamą ir kokia šios priemonės rūšis yra labiausiai pastebima ir vertinama pagal informacijos pateikimą, bei ar jos pateikimas daro įtaką spektaklio lankytojui. Išvados iš šių dviejų tyrimų buvo padarytos tokios, kad organizacijos privalo skleisti informaciją platesniu diapazonu, nes tai leistų pasiekti didesnį lankomumą, nes informacijos stoka ir nežinojimas apie tai, kas vyksta kaimyniniuose miestuose neleidžia organizacijai didinti savo spektaklių užimtumo bei gaunamų pajamų. Dėl šios priežasties, norint didinti vietinio turizmo patrauklumą, organizacijos turėtų, be kita ko, gerinti savo prekinį ženklą visuomenėje, nes tai irgi gali pritraukti žmones į spektaklius.

  • Turizmas Diplominiai darbai
  • 2013 m.
  • 61 puslapis (15739 žodžiai)
  • Turizmo diplominiai darbai
  • Microsoft Word 2068 KB
  • Teatro rinkodaros komplekso sprendimų modeliavimas skatinant turizmą
    10 - 3 balsai (-ų)
Teatro rinkodaros komplekso sprendimų modeliavimas skatinant turizmą. (2013 m. Balandžio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/teatro-rinkodaros-komplekso-sprendimu-modeliavimas-skatinant-turizma.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 06:48