Technologinio ugdymo samprata ir vieta šiandieninėje mokykloje.


Technologinis ugdymas mokykloje. Technologinis ugdymas siandienineje mokykloje.

Technologijų namų darbas. Technologinio ugdymo samprata ir vieta šiandieninėje mokykloje. Technologinio ugdymo samprata. Technologijos esmės aiškinimai. Technologinio ugdymo vieta šiandieninėje mokykloje. Technologinio ugdymo tikslai, uždaviniai ir struktūra. (internetinis variantas). Technologinio ugdymo tikslas. Technologinio ugdymo uždaviniai. Technologinio dalyko struktūra.


Visuomenėje gyvuojantis požiūris į technologijas ir technologinio ugdymo poreikį bei technologinio švietimo galimybes būna konservatyvusis, naujoviškas arba aktualusis, neatsižvelgiant, koks yra istorinis laikotarpis, ir yra formuojamas jį palaikančių mokslo ir švietimo atstovų.

Edukacine prasme technologinio ugdymo šiuolaikinė samprata yra artima „mokymosi veikiant“ idėjoms, nes pabrėžiama aktyvi besimokančiojo praktinė veikla ir mokymasis veikloje, kur mokytojas tampa padėjėju ir pagalbininku. Todėl metodologiniu technologinio ugdymo nagrinėjimo pagrindu gali būti „veiksmo pedagogikos“ teiginiai, kuriais akcentuojama ugdymo proceso dalyvių veiklos įtaka ugdymo procesui ir jo rezultatams.

Technologinio ugdymo samprata ir vieta šiandieninėje mokykloje.. (2013 m. Balandžio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/technologinio-ugdymo-samprata-ir-vieta-siandienineje-mokykloje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 10:50