Teigiami ir neigiami aspektai teikiant viešąsias paslaugas piliečiui kaip klientui


Viešojo administravimo referatas. Įvadas. Viešosios paslaugos ir jų samprata. Vartotojų pasitenkinimas viešosiomis paslaugomis ir jų svarba. Teigiami aspektai teikiant viešąsias paslaugas. Neigiami aspektai teikiant viešąsias paslaugas. Išvados. Literatūra.


Tikslas – atskleisti teigiamus ir neigiamus aspektus teikiant viešąsias paslaugas piliečiams kaip klientams.

Uždaviniai:

1. Susipažinti su viešosiomis paslaugomis ir jų samprata.

2. Atskleisti teigiamus aspektus teikiant viešąsias paslaugas piliečiui kaip klientui.

3. Atskleisti neigiamus aspektus teikiant viešąsias paslaugas piliečiui kaip klientui.

Norint išsiaiškinti teigiamus aspektus teikiant viešąsias paslaugas, kaip pavyzdį galima pateikti viešojo transporto naudojimosi galimybes. „Viešasis transportas yra modernus asmenų vežimo būdas, kai naudojamos transporto priemonės, galinčios vežti didelį skaičių žmonių per trumpą laiką. Taip sprendžiamos gyventojų mobilumo, aplinkosaugos, spūsties keliuose problemos. Todėl, kaip ir kiekviena kita viešoji paslauga, viešasis transportas turi tenkinti atitinkamus kokybės, saugumo, prieinamumo ir kitus reikalavimus.’’ Kadangi tai viešoji gerybė, yra prieinama bet kuriai socialiniai žmonių grupei bei taikomos valstybinės nuolaidos, pvz. studentams ir pensinio amžiaus žmonės taikoma 50 proc. nuolaida nuo bilieto sumos, kai tuo tarpu privati įmonė, teikianti tokio pat tipo paslaugą, nuolaidų netaiko. Taigi autobusai, troleibusai, tramvajai, metro ne tik sujungia atskiras miesto dalis į vientisą visumą, palengvindami miestiečių pastangas pasiekti reikiamą objektą, bet yra ir vieni iš miestų plėtrą skatinančių veiksnių bei atsižvelgiantys į piliečio kaip visos visuomenės poreikius.

Be to, investicijos į viešojo sektoriaus paslaugas gali turėti didelį teigiamą poveikį augimui bei privačiam sektoriui. Kaip pavyzdžiui: švietimas didina paties individo bei su juo veiklą vykdančių asmenų produktyvumą (jei moku dirbti kompiuteriu, kiti sutaupys laiko bendraudami su manimi kompiuteriu). Tai reiškia, kad visuomeninės išlaidos švietimui turi būti laikomos investicijomis, o ne suvartojimu.

Teigiami ir neigiami aspektai teikiant viešąsias paslaugas piliečiui kaip klientui. (2015 m. Vasario 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/teigiami-ir-neigiami-aspektai-teikiant-viesasias-paslaugas-pilieciui-kaip-klientui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:08