Teisės akto projekto aiškinamasis raštas


Viešojo administravimo projektas. Teikimas dėl lietuvos respublikos vyriausybės nutarimo dėl valstybės tarnautojų kvalifikacinių klasių suteikimo ir valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo taisyklių bei valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo kriterijų įstatymo pakeitimo ir papildymo projekto aiškinamasis raštas. Projekto rengimą paskatinusios priežastys. Įstatymo projekto tikslai ir uždaviniai. Kaip šiuo metu yra teisiškai reguliuojami įstatymo projekte aptarti klausimai. Įstatymo projekte siūlomos naujos teisinio reguliavimo nuostatos ir teigiami rezultatai, kurių galima tikėtis priėmus įstatymo projektą. Galimos neigiamos priimto įstatymo pasekmės. Įstatymo įtaka korupcijai. Įstatymo inkorporavimas į teisinę sistemą. Jeigu įstatymui įgyvendinti reikia įstatymų lydimųjų aktų, – kas juos turėtų parengti, šių aktų metmenys. Specialistų išvados (ekspertinės nuomonės aptariamu klausimu primygtinai rekomenduoju remtis bent penkiomis literatūrinėmis (ar kitomis) pozicijomisReikšminiai šio Įstatymo projekto žodžiai. Literatūros sąrašas.


Tikslas – gerinti valstybės tarnautojų profesionalumą ir sukurti veiksmingą valstybės tarnybos veiklos mechanizmą, taip pat skatinti valstybės tarnautoją tobulėti sudaryti tinkamas galimybes siekti karjeros, sustiprinti tvalstybės tarnautojo ir jo vadovo bendradarbiavimą.Valstybės institucijos turi organizuoti darbą taip, kad kuo efektyviau tenkintų piliečių poreikius bei teiktų jiems reikalingas paslaugas.Atliekant valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimą reikėtų labiau orientuotis į ateities veiklos rezultatus, planus, darbuotojo gebėjimą išmokti ir pritaikyti naujoves, nustatyti žinių, gebėjimų trūkumus, sudaryti darbuotojų mokymosi, karjeros planus.konkrečius veiklos rezultatus, daug dėmesio skirti įvairių formalumų išlaikymui.Siekti geresnio ir tikslesnio valstybės tarnautojo vertinimo pasikeitus jo tiesioginiams vadovams.

Keliami uždaviniai:

1.Reglamentuoti, kaip vertinti valstybės tarnautoją, jei per metus keitėsi tiesioginiai jo vadovai.

2.Pateikti siūlymą, kad tiesioginis vadovas pateiktų rekomendacinį laišką apie darbuotoją kuris išeina į kitas pareigas, įstaigos į kurią jis išeina vadovui.

3. Skirti didesnį dėmesį grįžtamajam ryšiui.

Pagal naujai įsigalėsiančią įstatymo tvarką, buvęs vadovas prieš atliekant valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos kasmetinį vertinimą, turi pateikti savo nuomonę raštu apie vertinamą valstybės tarnautoją esamam vertinamo valstybės tarnautojo vadovui. Nuomonė turi būti pateikta laisva forma nemažiau nei likus vienam mėnesiui iki kasmetinio vertinimo pradžios. Rašte turi būti pateikta aiški ir tiksli nuomonė apie vertinamo valstybės tarnautojo veiklą, jo pasiektus rezultatus vykdant jam suformuotas užduotis, apie gebėjimus atlikti pareigybės aprašyme nurodytas funkcijas. Raštas turi apimti laikotarpį nuo paskutiniojo tarnybinės veiklos vertinimo, iki to laiko, kol jis buvo vertinamo valstybės tarnautojo vadovas. Raštas rašomas tam, kad naujasis vertinamo valstybės tarnautojo vadovas galėtų susidaryti geresnę nuomonę apie vartinamą valstybės tarnautoją, kad tarnautojas būtų apsaugotas nuo išankstinių naujo vadovo nuomonių, apie jo darbą, apie tarnautojo gebėjimus atlikti pareigybės aprašyme nurodytas funkcijas.

Teisės akto projekto aiškinamasis raštas. (2015 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/teises-akto-projekto-aiskinamasis-rastas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 02:39