Tele2 ir Omnitel reklamos kampanijos


Marketingo skaidrės. Uab „TELE2“ ir konkurentės Uab „OMNITEL“Reklamos kampanija. Apie Uab „Tele2“. Uab „TELE2“ reklamos kampanijos. Uab „Tele2“. Reklama televizijoje. Metas reklamų peržiūrai. Reklama internete. Išorinė reklama (lauko). Vitrina. Lauko stendai. Tranzitinė reklama. Spauda. Tarp „Tele2“ ir „Bitė“.


UAB „TELE2“ ir konkurentės UAB „OMNITEL“reklamos kampanija.

UAB „TELE2“ bene visus įmanomus reklamos nešiklius, tam, kad pasiektų tikslinę audotoriją. Šiame pristatyme parodysiu kokiais nešikliais naudojasi UAB „TELE2“ ir pateiksiu pavyzdžius. Taip pat aptarsime ir pagrindinės UAB „TELE2“ konkurentės UAB „Omnitel“ reklamos kampanijas.

Reklamos skleidimo priemonės, kuriomis naudojasi UAB „TELE2“ : Televizija; Internetas; Išorės reklama (lauko stendai); Tranzitinė reklama Spauda.

UAB „TELE2“ savo prekes ir paslaugas dažniausiai reklamuoja televizijoje. 2014 m. nuo sausio iki kovo mėnesio, „TELE2“ buvo reklamuotojų Top10 viršūnėje. „TELE2“ savo reklaminei kampanijai naudoja filmukus, paprastus bei originalius siužetus su nors ir mažai, bet žinomais aktoriais. Geriausia ir efektyviausia yra trumpa 10-30 sekundžių reklama, kurią ir praktikuoja „TELE2“ bendrovė. Reklaminiai klipai nuolatos atnaujinami, naudojantis naujais aktoriais bei nauju siužetu.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 43 puslapiai (381 žodis)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 9611 KB
  • Tele2 ir Omnitel reklamos kampanijos
    10 - 10 balsai (-ų)
Tele2 ir Omnitel reklamos kampanijos. (2015 m. Lapkričio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/tele2-ir-omnitel-reklamos-kampanijos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:23