TELE2 įvaidžio kūrimas


Komunikacijų tyrimas. Įvadas. Įmonės įvaizdžio teoriniai aspektai. Įvaizdžio apibrėžtis ir svarba įmonėje. Įmonės įvaizdžio formavimo priemonės ir kriterijai. Uab „Tele2“ įvaizdžio vertinimo tyrimas ir jo rezultatų analizė. Tyrimo organizavimas (tikslinė grupė, metodai, tyrimo apimtis). Tyrimo duomenų analizė ir apibendrinimas. Išvados. Literatūra. Priedai.


Tyrimo objektas - Lietuvos telekomunikacijos organizacijos UAB ,,Tele2“ įvaizdžio kūrimo ypatumai.

Tyrimo tikslas – išanalizuoti UAB ,,Tele2‘ įmonės kuriamo įvaizdžio ypatumus.

Išanalizuotų autorių pateiktuose straipsniuose įmonės kuriamas įvaizdis suvokiamas labai panašiai. Įvaizdis – tai žmonių nuomonių visuma, susidaryta tokių lemiamų veiksnių kaip: žiniasklaida, sklandančių gandų apie įmonę iš visuomenės bei susidūrimo su kompanija metu, kuris turi įtakos tolimesnei kompanijos plėtrai. Sukurtas palankus visuomenei kompanijos įvaizdis užtikrina klientų lojalumą bei sėkmingą verslą.

Apklausus respondentus ir atlikus tiriamąją analizę galime teigti, jog transliuojamos ir publikuojamos bendrovės ,,Tele2“ reklamos yra pažįstamos vartotojams, todėl galima teigti, jog ,,Tele2“ visapusiškai išnaudoja savo galimybes reklamuojant kampaniją.

  • Komunikacijos Tyrimai
  • 2015 m.
  • 20 puslapių (3083 žodžiai)
  • Komunikacijų tyrimai
  • Microsoft Word 110 KB
  • TELE2 įvaidžio kūrimas
    10 - 2 balsai (-ų)
TELE2 įvaidžio kūrimas. (2015 m. Sausio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/tele2-ivaidzio-kurimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 06:08