Tele2 marketingo strategija


Marketingo skaidrės. Uab „Tele2” marketingo strategija. Uab „TELE2” – telekomunikacines paslaugas teikianti bendrovė. „Tele2” misija ir vizija. Vizija – tapti stipriausia alternatyvia telekomunikacines paslaugas teikiančia bendrove Europoje. Bazinės strategijos. Prekių šakos (grupės) strategijos kompanija. Pirkėjų pritraukimo strategijos Rezidencinis principas – steigiami salonai. Distancinis principas –. Pirkėjo ir prekės ryšio strategijos Prekės pateikimas – galimybė įsigyti prekę iš karto Tele2 salonuose. Aptarnavimo strategijos klientus aptarnauja pardavėjai. Vietos (veiklos rajono) strategijos Nacionalinė ir tarptautinė veikla – Tele2 veikia Švedijoje. Pozicionavimo strategijos. Tikslinių grupių strategijos Rinkos lyderio strategija – Tele2 stengiasi įsitvirtinti rinkoje kaip pigiausias ryšio operatorius. Rinkos standartizavimo strategija – įmonė stengiasi aptarnauti kuo daugiau vartotojų iš įvairių rinkos segmentų, pvz. Konkuravimo strategijos profiliavimo strategija – įmonė puola konkurentą, kad išsaugotų vartotoją ir konkurenciją.


Prekių šakos (grupės) strategijos: kompanija, orientuodamasi į vartotojų poreikį bendrauti, teikia telekomunikacijos paslaugas.

Distancinis principas – apie savo paslaugas informuoja vartotojus įvairiomis ryšio priemonėmis (reklaminių lankstinukų siuntimas paštu, el.paštu, jų platinimas įvairiose prekybos vietose, informacijos apie paslaugas ir akcijas teikimas telefonu ir kt.). Taigi Tele2 naudoja mišrias vartotojų pritraukimo strategijos formas.

Aptarnavimo strategijos: klientus aptarnauja pardavėjai, taip pat aptarnavimas galimas ir elektroninėmis ryšio priemonėmis.

Konkuravimo strategijos: profiliavimo strategija – įmonė puola konkurentą, kad išsaugotų vartotoją ir konkurenciją.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (292 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 228 KB
  • Tele2 marketingo strategija
    10 - 6 balsai (-ų)
Tele2 marketingo strategija. (2015 m. Birželio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/tele2-marketingo-strategija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 04:10