Telefoninio pokalbio ypatumai ir etika


Etikos referatas. Ivadas. Tiesioginė telefono paskirtis. Telefoninio pokalbio etiketo taisyklės. Pokalbio telefonu ypatumai. Išvada. Literaturos sarašas.


Mobilusis telefonas – vienas iš naujausių laimėjimų telekomunikacijos srityje. Prieš keletą metų buvęs padėties visuomenėje ir finansinės galios simbolis, tapo dar viena žmonių bendravimo priemone, kuria naudojasi net mokiniai ir studentai.Klasikinių etiketo taisyklių, kaip naudotis mobiliaisiais telefonais, nėra, todėl jiems taikoma dauguma laidinio telefono pokalbio taisyklių, tokių kaip:• Kalbėkite aiškiai;• Būkite malonus, Jūsų šypseną pajus ir telefonu;• Kelis kartus ištarkite savo pašnekovo pavardę;• Mandagiai klausykite, ko nori jūsų pašnekovas;• Padėkokite už informaciją, paslaugą;• Visiškai susikoncentruokite į pašnekovą;• Nuoširdžiai gailėkitės, jei negalite išpildyti pašnekovo norų;• Nekalbėkite per daug ilgai, leiskite pasisakyti pašnekovui;• Atidžiai klausykitės; jei kažko nesupratote, paklauskite, kad išvengtumėte galimų nesusipratimų; [ 1 ]• Jei Jūsų laukia svarbus pokalbis, pasiruoškite: šį tą pasižymėkite, turėkite pakankamai informacijos.

  • Etika Referatai
  • 2014 m.
  • 6 puslapiai (1200 žodžių)
  • Etikos referatai
  • Microsoft Word 16 KB
  • Telefoninio pokalbio ypatumai ir etika
    10 - 4 balsai (-ų)
Telefoninio pokalbio ypatumai ir etika. (2014 m. Gruodžio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/telefoninio-pokalbio-ypatumai-ir-etika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 14:20