Telekomunikacijų praktikos ataskaita TEO


Komunikacijų praktikos ataskaita. Sutrumpinimų sąrašas. Įvadas. Įmonės Teo LT, AB struktūros ir veiklos analizė. Istorija. TEO įmonių grupė. TEO LT įmonės struktūra. Darbo diena. Įmonės valdymas. Teikiamos paslaugos. Esamo įmonės IP tinklo struktūros bei techninės ir programinės įrangos analizė. Įmonės IP tinklo struktūra. Įmonėje naudojama programinė įranga. Įmonėje naudojama techninė įranga. VoIP paslaugos diegimas įmonės telekomunikaciniame tinkle specifika. Literatūros šaltinių apie VoIP paslaugos diegimą, analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.


DSL Tai technologija, kuri gali vieną porą varinių laidų paversti trijų kanalų, duomenų perdavimo sistema (balso perdavimo, priėmimo, siuntimo) (angl.Digital subscriber line).

SIPSignalizavimo protokolas, plačiai naudojamas kontroliuojant multimedijos ryšio seansus, pavyzdžiui, kaip telefonija (ang.Sesion Initiation Protocol).

Šiandien pasaulis keičiasi nepaprastai greitai, todėl nuolatinis ryšys su informacijos srautais šiuolaikiniam žmogui gyvybiškai svarbus. Tik kokybiškos ir patikimos ryšio priemonės gali garantuoti nenutrūkstamą, pastovią prieigą prie vis didėjančių informacijos srautų. Tai suteikti gali didžiausia ir visiem puikiai žinoma plačiajuosčio interneto prieigos ir balso telefonijos paslaugų teikėja TEO LT, AB. Ši bendrovė siūlo integruotas telekomunikacijų, IT ir TV paslaugas gyventojams ir verslui bei geriausią paslaugų kainos/kokybės santykį rinkoje. TEO įmonių grupė užtikrina vieną, patikimą ir paprastą prieigą prie pasaulio, leisdama patirti jo įvairovę. TEO LT, AB bendrovė veikia vadovaudamasi LR įmonių, akcinių bendrovių įstatymais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais įmonių veiklą ir savo bendrovės įstatais. Tais pačiais metais, įmonė pradėjo teikti interaktyvios (IPTV), o nuo 2008 m. skaitmeninės antžeminės (DVB-T) televizijos paslaugas [1].

Tai naujos kartos specializuotas interneto paslaugas teikianti Lietuvos įmonė. Bendrovė turinti klientų ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, jų paslaugų teikimui naudoja itin aukštos kokybės Intel, IBM, HP, 3COM, Cisco techninę įrangą, pritaikytą didelių resursų reikalaujančiam darbui.

Pagrindinė bendrovė veikla: Interneto adresų registravimas, virtualių serverių (tinklapių talpinimas, dedikuotų serverių nuoma ir jų administravimas [2].

Viena iš seniausių Lietuvoje puslapių talpinimo (angl. hosting) įmonių, savo veiklą pradėjusi dar 1996 metais. Pradėję talpinti pirmuosius lietuviškus tinklapius, „Hostex“ ilgainiui įgijo didelę patirtį ir pripažinimą svetainių prieglobos rinkoje. Įmonė teikia paslaugas ir privatiems klientams bei smulkioms įmonėms, ir interneto svetainėms. Iš kitų šios rinkos įmonių, „Hostex“ pasižymi valdoma nuosava duomenų centrų infrastruktūra [2] .

TEO įmonės struktūra yra plati ir naujai pradėjusiam darbuotojui gali pasirodyti esanti paini. Tačiau tokia sudėtinga organizacinė struktūra leidžia racionaliau paskirstyti išteklius, pareigas ir atsakomybę už atskirų sričių tikslų įgyvendinimą.

Struktūra yra hierarchinio tipo. Kiekviena žemesnė pozicija, kuria gali būti tarnyba, departamentas, skyrius, yra pavaldi tam tikrai aukštesnei pozicijai (padaliniui, departamentui). Visas aukštesniąsias pozicijas valdo generalinis direktorius, kuris yra pavaldus tik akcininkų visuotiniam susirinkimui ir direktorių tarybai. Įmonės padaliniai yra suskirstomi į atskirus departamentus ar skyrius pagal tarpusavyje susijusias veiklos sritis. Panašias funkcijas atliekantys darbuotojai yra priskiriami vienam departamentui (skyriui, padaliniui), kuriam vadovauja vadovas, pavaldus aukštesnio lygio vadovybei. Detali įmonės padalinių struktūra pateikta 2 paveiksle [3] .

Praktiką atlikau Pardavimų ir klientų aptarnavimo tarnyboje, Kauno regiono centre, Dainavos klientų aptarnavimo grupėje, inžinieriaus pareigose. Darbo diena prasideda 8 valandą ryto inžinierių ir grupės vadovo susirinkimu, kuriame yra aptariami įvairūs klausimai, išsakomos pastabos ir pasiūlymai, po susirinkimo su iš anksto priskirtu inžinieriumi aptariame darbo dienos planą ir pasirenkame reikiamą įrangą, reikiamam darbui atlikti. Darbus ir gedimus iš anksto paskirsto tam tikra vieninga virtuali sistema. Susirinkus įrangą, ją patikriname, prisijungiame prie jos,sukonfiguruojame keisdami IP adresus, tada skambiname klientams ir tariamės dėl vizito. Nuvykę pas klientą tariamės kaip diegsim paslaugą ir pradedame darbus, įdiegę paslaugą, vykstame pas kitus klientus ar važiuojame taisyti gedimų. Dažniausiai diegiamos paslaugos buvo interneto, VoIP, skaitmeninės televizijos bei interaktyviosios skaitmeninės televizijos diegimas. Pietų pertrauka trunka 45 minutes. Darbo diena tęsiasi iki 17 valandos. Atlikdamas praktiką Dainavos klientų aptarnavimo grupėje jaučiausi pilnaverčiu grupės nariu, bendravimas visada buvo draugiškas, inžinieriai visada padėdavo man rūpimais klausimais. Praktikos metu teko konfiguruoti IP telefonus, modemus, skaitmeninės interaktyviosios televizijos modemus, jungti UTP kabelio laidus, dėti jų antgalius ethernet lizdui, teko virinti optinio laido gyslas ir daryti kitus inžinerinius darbus.

Telekomunikacijų praktikos ataskaita TEO. (2015 m. Balandžio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/telekomunikaciju-praktikos-ataskaita-teo.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:08