Televizijos diskusijų laidos stebėjimas ir analizė psichologija


Psichologijos savarankiškas darbas.

Televizijos diskusijų laidos stebėjimas ir analizė. Televizijos diskusijų laidos stebėjimas ir analizė televizijos laida. Transliavimo data ir laikas. Diskusijoje dalyvavusių asmenų skaičius. Profesijos ir pareigos. Asmens elgesio televizijos diskusijų laidoje analizės protokolas. Kounikacijos priemonės ir elgesys Vertinimas.


Profesijos ir pareigos: Gražina Šeibokienė švietimo ir mokslo ministerijos bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo departamento laikinoji vadovė. Audrius Jurgelevičius Lietuvos švietimo profesinės sąjungos pirmininkas. Ugnė Jakubauskaitė Lietuvos mokinių parlamento Švietimo komiteto pirmininkė. Vajonė Strimaitienė Vilniaus Jono Ivaškevičiaus Jaunimo mokyklos direktorė.

Nagrinėta tema: Kaip užtikrinti, kad mokykloje saugiai jaustusi mokytojai ir mokiniai?

Koks šioje situacijoje, jūsų nuomone, buvo stebimojo (-osios) tikslas ?

Koks stebimojo (-osios) elgesys, jūsų nuomone, labiausiai padejo jam (jai) siekti

Koks stebimojo (-osios) elgesys, jūsų nuomone, labiausiai trukdė jam (jai) siekti savo tikslo?

Ar stebimojo (-sios) dalyviams diskusijoje, jūsų nuomone, buvo sėkmingas? Kodėl taip manote?

Šioje situacijoje stebimosios tikslas buvo atskleisti bendrojo ugdymo programoje esančias spragas.

Diskusijos metu stebimoji išgyveno pripažinimo ir džiaugsmo emocijas. Apietai galima spresti iš veido mimikos judesių. Šias emocijas sukėle dalyvių supratimas ir pritarimas.

Diskusijos metu mane nustebino stebimosios atviri atsakymai į pateikiamus klausimus, nes aš maniau jog atsakymai bus neatviri.

Viešo kalbėjimo klaidų nepastebėjau, o privalumai gal tokie, jog žiurovai ir dalyviai mano nuomone buvo sužavėti stebimosios kalbėjimo stiliumi ir paprastumu.

Televizijos diskusijų laidos stebėjimas ir analizė psichologija. (2017 m. Sausio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/televizijos-diskusiju-laidos-stebejimas-ir-analize-psichologija.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 17 d. 12:11