Tempimo pratimai nugarai


Kineziterapijos pratimai nugarai. Fiziniai pratimai stuburui. Lankstumo pratimai nugarai. Tempimo pratimai stuburui. Pratimai nugarai ant kilimelio. Pratimai nugaros raumenims stiprinti referatas. Pratimai stuburui. Gydomieji pratimai nugarai. Gydomieji pratimai stuburui. Fiziniai pratimai nugarai tempti.

Kūno kultūros konspektas. Tempimo pratimai nugarai. Atsigulkite ant nugaros ir traukite kairę koją prie krūtinės. Galva guli ant kilimėlio neįtempta. Jei pakaušiu nesiekiate kilimėlio, nesisielokite. Kitą koją ištieskite kiek galite, bet neįtempkite. Viską pakartokite su kita koja. Tai padės palengva atpalaiduoti nugaros raumenis ir šlaunų lenkiamuosius raumenis. Tempkite 30 sekundžių. Šių pratimų nedarykite ant kietos dangos, pasitieskite kilimėlį. Sėdėdami rankomis apglėbkite kelius ir traukite juos prie krūtinės. Švelniai pasisupkite ant stuburo, smakrą spausdami prie krūtinės. Taip ištempsite raumenis išilgai stuburo.


Atsigulkite ant nugaros ir traukite kairę koją prie krūtinės. Galva guli ant kilimėlio neįtempta. Viską pakartokite su kita koja. Tempkite 30 sekundžių.

Atsitūpkite remdamiesi ištisomis pėdomis, pasuktomis išorėn maždaug 15° kampu. Atstumas tarp kulnų (10-30 cm) priklauso nuo jūsų lankstumo, o jei esate gerai išmokę tempimo būdus - nuo to, kurią kūno dalį norite geriau ištempti. Atsitūpus įtempiamas blauzdų priekis, keliai, nugara, čiurnos, achilo sausgyslės ir kirkšnys. Keliai turi būti praskėsti labiau už pečius ir atsidurti tiesiai virš kojų nykščių. Išbūkite patogiai atsitūpę 30 sekundžių. Daugeliui tai bus lengva, o kai kam - labai sunku.

Kojas laikydami virš galvos, lėtai riskitės žemyn, stengdamiesi pajusti kiekvieną slankstelį. Pradžioje jūs, ko gero, nusileisite labai greitai, tačiau pasipraktikavus nugara atsileis ir galėsite nusileisti lėtai, slankstelis po slankstelio.

Suimkite rankomis pakinklius ir leiskitės žemyn sulenktomis kojomis. Tokioje padėtyje lengviau kontroliuosite leidimosi greitį. Galvą laikykite ant grindų. Galite ją truputį pajudinti, kad lengviau būtų išlaikyti pusiausvyrą.

šių pratimų nedarykite ant kietos dangos, pasitieskite kilimėlį.

Tempimo pratimai nugarai. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/tempimo-pratimai-nugarai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 22:03