TEO praktika


Apskaitos praktikos ataskaita. Įvadas. Teo lt, ab veiklos istorija. Įmonės siūlomos paslaugos. Teo lt, ab vartotojai bei tikslinė rinka. Įmonės organizacinė struktūra. Teo lt, ab pagrindiniai veiklos rodikliai. Įmonės išorinė aplinka. Įmonės veiklos perspektyvos ir tobulinimo galimybės. Teo lt, ab administratoriaus veiklos analizė. Išvados. Šaltiniai.


Spartėjant gyvenimo tempui, telekomunikacijų paslaugomis besinaudojančių įmonių skaičius Lietuvoje greitai didėja. Tokia intensyviai besiplečianti rinka pritraukia vis daugiau naujų rinkos dalyvių. Didėjant konkurencijai, mažėja paslaugų kainos ir gerėja jų kokybė, nes tik pateikiant kokybiškas paslaugas galima konkuruoti su kitais paslaugų teikėjais. Tam, kad įmonė būtų pranašesnė už kitas, ji turi pasiūlyti vartotojui kažką tokio, už ką klientas būtų pasiruošęs sumokėti firmos pasiūlytą kainą. Šiuo atveju vartotojo pasirinkimas yra lemiamas, nes jis pasirenka prekę ir pardavėją - ką ir iš ko pirks. Įmonių vadovai turi taip organizuoti kompanijos veiklą, kad kuo geriau patenkintų vartotojų poreikius. Kadangi panašių tikslų siekia ir kitos įmonės, tenka ieškoti būdų ir metodų, kurie įmonei padėtų pasiekti tam tikrą konkurencinį pranašumą

TEO praktika. (2014 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/teo-praktika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 10:18