Teo reklamos poveikis vartotojui


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Reklamos samprata ir teoriniai aspektai. Kas yra reklama. Reklamos proceso sudėtis, funkcijos, tipai ir tikslai. Teigiamos ir neigiamos reklamos savybės. Išorinės reklamos samprata. Psichologiniai išorinės reklamos poveikio aspektai. Išorinės reklamos poveikio pakopos. Vartotojų elgesio modeliai. Išorinės ab „Teo“ reklamos poveikio vartotojams analizė. Reklamos svarba ir poveikis vartotojams. Svarbiausių reklamos priemonių poveikis vartotojams. Pagrindiniai psichologiniai reklamos poveikio aspektai vartotojams. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra. Priedai. Čereška B. 2004. Reklama teorija ir praktika. Vilnius. p. Čeikauskienė M. 1997. Reklama ir firmos įvaizdis. Vilnius. p.


Temos aktualumas. Reklama tapo neatskiriama mūsų gyvenimo dalimi. Norime mes to ar ne. Tokie jau gyvenimo, kuriame vyrauja rinkos dėsniai, ypatumai. Kaip niekas iki šiol nesukūrė tobulesnio gyvybingos valstybės valdymo būdo kaip demokratija, taip niekas nesukūrė ir rinkos vadybos teorijos, kurioje nebūtų vietos reklamai. Reklama Lietuvoje, kaip ir daugelyje pasaulio šalių tapo gan svarbia verslo šaka. Reklama turi daug krypčių. Viena iš jų – išorinė reklama. Tai puikus būdas skleisti reklaminę informaciją gyventojams. Lauko reklama yra publikuojama viešoje teritorijoje, todėl yra puikiai matoma. Vienoje stambiausių AB „TEO“ bendrovėje apstu išorinės reklamos, nuo kurios neįmanoma „pasislėpti“ . Įdomu, kaip į tai reaguoja visuomenė.

Tyrimo (darbo) problema. Ar išorinė AB „TEO“ reklama daro įtaką vartotojams?

Tyrimo (darbo) objektas. Išorinė AB „TEO“ reklama.

Tyrimo (darbo) tikslas. Išanalizuoti išorinės AB „TEO“ reklamos komunikacinį efektyvumą.

Tyrimo (dabo) uždaviniai:

1. Susipažinti su reklamos savybėmis ir išanalizuoti reklamos funkcijas, tipus ir tikslus.

2. Klasifikuoti reklamos vartotojų elgesio modelius.

3. Išsiaiškinti kokie pagrindiniai reklamos veiksniai daro įtaką vartotojams.

4. Apklausti AB “TEO“vartotojus ir sužinoti jų nuomonę apie reklamą, jos daromą poveikį.

Teo reklamos poveikis vartotojui. (2014 m. Birželio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/teo-reklamos-poveikis-vartotojui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:40