TEO socialinė atsakomybė


Sociologijos referatas. Įvadas. Ab teo veikla ir socialinė atsakomybė. Technologinės atskirties mažinimas. Interneto skvarba regionuose. Vartotojų informavimas. Klientų informavimo sistema. Kad internetas būtų draugiškas. Paslaugų kainos. TEO socialinė atsakomybė santykiuose su darbuotojais. Santykiai su klientais. Santykiai bendrovės viduje. Socialinė atsakomybė aplinkosaugoje. Rekomendacijos įmonės kompleksui tobulinti. Išvados.


Įmonių socialinės atsakomybės koncepcija yra plataus spektro procesas, apimantis visą produkto, paslaugos gamybos, kūrimo ciklą ir su tuo susijusius aplinkosauginius, socialinius, finansinius bei etinius aspektus Šių dienų Lietuvoje vis daugiau kalbama apie įmonių socialinę atsakomybę. Lietuva palaipsniui perima kitų šalių patirtį susijusią su šia kryptimi ,jog įmonių socialinė atsakomybė duoda naudos ne tik aplinkai tačiau ir verslui. Įmonės ne tik pradėjo daugiau domėtis ir diegti ĮSA savo veikloje tačiau ir tapo neabejingomis ĮSA ir pradėjo burtis į organizacijas bei informuoti visuomene apie savo socialiai atsakingą veiklą. Siekiant maksimaliai išnaudoti socialinės atsakomybės galimybes ieškoma atsakymo ,kaip turi būti vykdoma ši veikla,bei kiek pažengusi yra Lietuva.

Darbo tikslas išnagrinėti AB TEO pagrindines problemas ,bei galimybes ir, jas apibendrinus, pateikti rekomendacijas, kaip jos turėtų būti sprendžiamos ir išnaudojamos.

Darbo metodas Mokslinės literatūros analizė, Paskaitų teorijos panaudojimas

TEO įmonių grupėje už kokybę atsakingas kiekvienas darbuotojas. Pagrindinis Bendrovės kokybės vadybos dokumentas aprašantis kokybės politika, kokybės vadybos ir valdymo principus, jų taikyma, yra „Kokybės vadovas“.Jame detalizuotos pagrindinių TEO veiklos sričių – bendravimo su klientais , paslaugų diegimo, paslaugų teikimo , tinklo ir darbų – kokybės taisyklės. „Kokybės vadove“ taip pat nustatomi metų kokybės tikslai. Šis dokumentas yra privalomas vidinis TEO norminis dokumentas.

Tiesioginio klientų aptarnavimo kokybė palaikoma ir gerinama vadovaujantis „Bendravimo su klientais standartu“ Standarte įtvirtintas bendras požiūris į klientų aptarnavimo kokybę. Periodiškai atliekami įvairūs tyrimai rodo, jog daugėjant klientų užsakymų bei vizitų, tiesioginio aptarnavimo kokybė išlieka aukšta.

Technologijų atskirtį Bendrovė mažina diegdama internetą mažesniuose miesteliuose ir kaimo gyvenvietėse, didindama belaidžio interneto prieigų skaičių ir teikdama skaitmeninės televizijos paslaugas. TEO taip pat taiko įvairias lengvatas vyresnio amžiaus žmonėms, besinaudojantiems fiksuoto ryšio paslaugomis.

Bendrovė operatyviai informavo visuomenę ir žiniasklaidą apie telefono stoties gedimą Klaipėdoje ir dėjo visas pastangas atnaujinti jos veikimą per kuo trumpesnį laiką. TEO administracija savo ir „Ericsson“ vardu atsiprašė klientų už sukeltus nepatogumus bei kompensuojant jiems patirtus nepatogumus suteikė papildomų nuolaidų.

TEO vykdo šiuos reikalavimus, klientus bei vartotojus informuodama tiesiogiai ir per žiniasklaidos priemones. Bendrovė kasmet tiria, kaip klientai vertina įmonės teikiamą informaciją.

Balso ir skaitmeninės televizijos GALA paslaugomis besinaudojantiems klientams popierinės sąskaitos ir toliau siunčiamos, tačiau klientai yra skatinami pradėti naudotis savitarnos svetaine „Mano TEO“.

2007 m. buvo žengtas dar vienas žingsnis iš esmės atnaujinant ir tobulinant TEO klientų aptarnavimo sistemą – pradėti atnaujinti klientų aptarnavimo skyriai. 2007 m. pabaigoje duris atvėrė renovuotas skyrius Kaune, o 2008 m. pradžioje – Klaipėdoje, Alytuje, Marijampolėje Utenoje. Atnaujintieji klientų aptarnavimo skyriai tapo funkcionalesni ir patogesni atėjusiems klientams paslaugos ir informacija suteikiama greičiau. Gauti konsultacijas ar susimokėti už paslaugas galima specialiose greitojo aptarnavimo ar savitarnos vietose. Norintieji išmėginti TEO paslaugas ir įsitikinti jų kokybe gali tai padaryti specialiose demonstracinėse skaitmeninės televizijos GALA ir interneto ZEBRA stenduose. Naujos patogios erdvės susitikti su vadybininkais bei konferencijų salė. Atnaujinti klientų aptarnavimo skyriai yra pritaikyti ir žmonių su negalia poreikiams.

TEO, kaip didžiausia interneto paslaugų teikėja, jaučia atsakomybę, kad vartotojai ne tik įvertintų interneto teikiamas naudas ir privalumus, tačiau ir žinotų apie interneto erdvėje galinčias kilti grėsmes. Todėl nuo 2007-ųjų liepos mėn. Bendrovė yra projekto „Saugesnis internetas LT“ partnerė.

Fiksuoto ryšio pokalbiai apskaitomi ir apmokestinami sekundės tikslumu, todėl kainuoja pigiau. Taikomi piko ir ne piko laiko tarifai, todėl vakarais, savaitgaliais ir švenčių dienomis pokalbiai pigesni. Taip pat siūloma pasirinkti poreikius atitinkančius pokalbių mokėjimo planus bei papildomas paslaugas. Siūlomi 4 fiksuoto ryšio pokalbių planai: “Bazinis”, “Vietinis”, “Lietuvoje” ir “Universalusis”.

  • Sociologija Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (3600 žodžių)
  • Kolegija
  • Sociologijos referatai
  • Microsoft Word 664 KB
  • TEO socialinė atsakomybė
    10 - 7 balsai (-ų)
TEO socialinė atsakomybė. (2015 m. Gegužės 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/teo-socialine-atsakomybe.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:53