TEO statistinių duomenų rinkimas sisteminimas ir analizė


Statistiniu+duomenu+rinkimas+sisteminimas+analize. Statistiniu duomenu apie imone rinkimas sisteminimas ir analize.

Statistikos kursinis darbas. Ab „teo lt“ istorija, veikla, klientai. Verslo filosofija. Ab „teo lt“ vizija. Ab „teo lt“ misija. Įmonės statistiniai duomenys. Pagrindiniai įmonės finansiniai rodikliai. Finansiniai rodikliai. Ab „teo lt“ akcijų kaina biržoje. Ab „teo lt“ grynasis pelnas. Pagrindiniai veiklos rodikliai. Lietuvos statistikos departamento duomenys. Eurostato duomenys. Statisninis stebėjimas. Statisninių duomenų apie ab „teo lt“ analizė. Bendros išvados apie nagrinėjamos įmonės veiklą.


Iš pateiktos diagramos matome, jog kiekvienais metais asmenys naudojasi dažniau internetu asmeniniams tikslams. 2009m. daugiausiai asmenys naudoja internetą ryšiams (50,4%), klausėsi radijo, žiūrėjo TV programas ( 26,9%), siuntėsi oficialius blankus (13,3%).

Tyrimo laikas ir vieta: pasitelkus specialistus bus parengta anketa, kuri bus pateikta įmonės klientams kartu su paslaugų atlikimo priemimo – perdavimo aktu visais metų ketvirčiais ir visų paslaugų tipų užsakovams.

Tyrimo duomenų tikslumo užtikrinimas: bus parengtas išsamus anketos pildymo paaiškinimas, bendraujant su klientais bus pateikiami vykdymo argumentai, esant galimybei galima bus aptarti siūlomus atsakymus į anketą aptarti klientų kolektyvuose.

Savalaikis stėbėjimo (tyrimo) vykdymas: tyrimas bus vykdomas periodiškai kas 2-4 metus nepriklausomai nuo „TEO LT“ įmonės veiklos rezulatų.

Imties sudarymas: Apklausime įvairaus amžiaus 80 žmonių. Galima naudoti įvairius imties sudarymo metodus: tarkim sisteminę imtį- prašyti užpildyti anketas kas 6 -12 klientą, kvotinę imtį – nustatyti klientų sudėtį pagal svarbiausius požymius( kokias paslaugas dažniausiai naudoja klientai ir į ką klientas kreipia didžiausią dėmesį ir t.t.). Į imtį įtraukti užsakymus proporcingai visų užsakymų pagal minėtus požymius skaičiui.

reikšmės ti ir požymio reikšmės yi suvedame i paruošta lentelę ir gauname

Iš gauto rezultato matome, kad yra stiprus tiesinis koreliacinis tarp interneto priegų skaičiaus ir interneto panaudojimo ryšiams.

AB „TEO LT“ savo veiklos apimtimi yra gana didelė tokio tipo įmonė Lietuvoje. Naudojamų fiksuotojo ryšio linijų skaičius 2005-2009 metais nuolat krito, tačiau plačiajuosčio interneto prieigų skaičius sparčiai kyla. Iš dokumentinio tyrimo galima daryti išvadą, kad įmonė klėsti dėl interneto prieigų skaičiaus. Vidutiniškai per metus 7% padidėja naudojimas ryšiams, ir maždaug apie 80000 padidėja vienetų plačiajuosčio internetų prieigų skaičius. Apskaičiavus koliariacijos koeicientą, r=0.98, galima daryti išvadą, kad koreliacinis ryšys tarp naudojamosi ir vienetų yra pastebimas tiesinis koreliacinis ryšys.

TEO statistinių duomenų rinkimas sisteminimas ir analizė. (2012 m. Gruodžio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/teo-statistiniu-duomenu-rinkimas-sisteminimas-ir-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:47