Tepimo sistema 3 laboratorinis


Tepimo sistema referatas. Jutikliai tepimo sistemoi.

Mechanikos laboratorinis darbas. Tepimo sistema. Darbo tikslas. Išnagrinėti automobilio variklio tepimo sistemos sandarą, jos elementų sandarą,veikimą ir paskirtį. Darbo priemonės. Automobilio variklio stendas. Automobilio variklio plakatas. Žiedinių ir pusiau žiedinių įrankių kompektas. Knyga “Automobiliai”. Darbo eiga.


Kontrolės įtaisai – tai manometrai, jutikliai bei kontrolinės lemputes. Manometras rodo alyvos slėgį sistemoje. Tuščia eina dirbant varikliui slėgis turi buti ne mažesnis 0,5 baro. Kontrolinė lemputė jungiama prie slėgio jutiklio. Alyvos lygis kontroliuojamas į karterį įstatomu matuokliu arba elektroniniu ar pneumatiniu indikatoriais.

Tepimo sistemos priežiuros operacijos yra alyvos lygio karteryje tikrinimas, jos keitimas, fitrų valymas ir keitimas, sistemos plovimas, slėgio sistemoje stebėjimas. Automobilių variklių alybos sąnaudos sudaro nuo 0,25 iki 1,5 litro 1000km ridos, o sunkvėžimiuose – apie 1% nuo degalų sąnaudų. Alyva keičiama Oto varikliuose kas 10000 – 15000 km, o dyzeliniuose kas 5000 – 10000km.

Tepimo sistema 3 laboratorinis. (2013 m. Lapkričio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/tepimo-sistema-3-laboratorinis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 22:27