Tėvų ir pedagogų požiuris į priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymą


Pedagogikos skaidrės. Tėvų ir pedagogų požiuris į priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymą(-si). Ramida Kazlaitė| 2014-10. Problema – koks. Tikslas – atskleisti tėvų ir pedagogų požiūrį į priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymą(si). Objektas – tėvų ir pedagogų požiuris į priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymą(si). Tyrimo metodai Mokslinės literatūros analizė. Kūrybiškumo ugdymo problema labai aktuali Lietuvos švietimo reformos vyksmui.


Problema – koks yra tėvų ir pedagogų požiuris į priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymą(si). Raktiniai žodžiai: vaikas, kūrybiškumas, ugdymas, ikimokyklinė įstaiga, šeima.

Tyrimo metodai: Mokslinės literatūros analizė, siekiant atskleisti kūrybiškumo sampratą, jį skatinančius ir slopinančius veiksnius bei aptarti pedagogo vaidmenį ugdant vaikų kūrybiškumą. Apklausa raštu taikytina, norint atskleisti pedagogų ir tėvų požiūrį į priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymą(si) ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje ir šeimoje. Statistinė duomenų analizė atlikta gautų apklausos raštu duomenų pagrindu, analizuojant ir interpretuojant kiekybinio tyrimo rezultatus.

  • Pedagogika Skaidrės
  • 2014 m.
  • 6 puslapiai (254 žodžiai)
  • Pedagogikos skaidrės
  • MS PowerPoint 184 KB
  • Tėvų ir pedagogų požiuris į priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymą
    10 - 4 balsai (-ų)
Tėvų ir pedagogų požiuris į priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymą. (2014 m. Lapkričio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/tevu-ir-pedagogu-poziuris-i-priesmokyklinio-amziaus-vaiku-kurybiskumo-ugdyma.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:31