Tėvų ir ugdymo institucijos bendradarbiavimas


Pedagogikos skaidrės.

Tėvų ir ugdymo institucijos bendradarbiavimo tobulinimas efektyvus pokalbis. Struktūra. Klausimai diskusijai. Ką tyrimai rodo? Vaikui. Ką tyrimai rodo? Mokytojui. Ką tyrimai rodo? Tėvams. Išvada. Ką tyrimai rodo? Bendradarbiavimo su tėvais problemos (mokyklos aspektu). Ką tyrimai rodo? Bendradarbiavimo su tėvais problemos (šeimos aspektu). Tradicinis ir partnerystės tėvų ir mokyklos bendradarbiavimo požiūriai. Sąlygos padedančios užtikrinti ugdymo mokyklos ir šeimos bendradarbiavimo sėkmę. Sąlygos padedančios užtikrinti mokyklos ir šeimos bendradarbiavimo sėkmę. Bendradarbiavimo santykių kūrimas. Bendradarbiavimo ir pasitikėjimo atmosfera yra pamatinis, esminis dalykas, kuris. Tėvų požiūris. Klausimas. Ką gali padaryti ugdymo institucija ? Ką gal padaryti auklėtojas ? Vadovas ? Ryšių su visuomene būdai. Bendravimo su vaikais ir tėvais skirtumai poreikių aspektu. Vietoj apibendrinimo. Bendradarbiavimo nuostatos. Informacijos teikimas ir bendravimas su šeima. Įtraukimas į dalyvavimą. Bendradarbiavimas su bendruomene. Pagalba. Informacijos teikimas. Pagrindiniai patarimai dėl el. laiškų ar informacinių laiškų turinio. Informacinio laiško struktūra. Informaciniai su teigiamomis žiniomis. Informaciniai su neigiamomis žiniomis. Pasiteiravimo laiško struktūra. Organizuoti tėvų susirinkimus. Pagalbos, informavimo, įtraukimo esmė - pokalbis. Pokalbis. Pokalbis su tėvais. Pokalbis. Pokalbis – kaip problemos sprendimas. Gero pokalbio su tėvais bruožai. Geras pokalbis. Pokalbį (bendravimą) lemia. Asmenybės bruožai. Vertybinės orientacijos. Prieraišumas. Scenarijai (Pagal Berne). Motyvacija. Motyvuoto asmens schema. Motyvacinis pokalbis. Charakteris. Akcentuacijos. Hipertiminis tipas. Sensityvusis tipas. Psichasteninis tipas. Isteroidinis (demonstratyvusis) tipas. Epileptoidinis tipas. Šizoidinis tipas. Konformistinis tipas. Dažniausiai pasitaikantys tėvų tipai (bendravimo aspektu). Esminiai dalykai lemiantys geresnį bendravimą tarp pedagogo ir tėvų. Taisyklės. Pokalbis kaip žmonių tarpusavio suvokimas (socialinė percepcija). Pokalbis kaip pasikeitimas informacija (komunikacija). Neverbalika. Gestai. Verbalinė komunikacija. Reikšmių laukų skirtumų priežastys. Skirtingas nevisuotinės leksikos žinojimas. Individualios patirties skirtumai. Bendravimo priešininkai. Kaip parodyti, kad dėmesingai klausomės? Kaip lavinti klausymosi įgūdžius. Pagrindinės pokalbio taisyklės. Bendradarbiavimo formos. Patarimai, padedantys mokyklai įtraukti tėvus. Užduotis.

  • Pedagogika Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 91 puslapis (3713 žodžių)
  • Pedagogikos skaidrės
  • MS PowerPoint 271 KB
  • Tėvų ir ugdymo institucijos bendradarbiavimas
    10 - 7 balsai (-ų)
Tėvų ir ugdymo institucijos bendradarbiavimas. (2016 m. Kovo 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/tevu-ir-ugdymo-institucijos-bendradarbiavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 04:04