Tėvynės sąjungos politinės partijos įvaizdžio marketingo tyrimas


Praeiviu apklausa. Politinis ivaizdis. Tevynes sajunga įvaizdžio analizė. Politinės partijos apklausos anketa. Partijos marketingo planas. Politiniu partiju tyrimai. Apklausa.lt politinis įvaizdis. Marketingo ivaizdis. Marketingas politineje partijoje. Ktu marketingo spera.

Ekonomikos tyrimas. Tyrimo objekto pristatymas ir marketingo tyrimo problemos formulavimas. Tėvynės sąjungos politinės partijos pristatymas. Marketingo sprendimo problema. Marketingo tyrimo problema. Tėvynės sąjungos politinės partijos marketingo tyrimo tikslas ir hipotezės. Marketingo tyrimo tipo ir metodo parinkimas. Marketingo tyrimo tipo pasirinkimas. Marketingo tyrimo metodo pasirinkimas. Tyrimo metodikos parengimas. Marketingo tyrimo duomenų rinkimo formos parinkimas. Tyrimo instrumento sudarymo logikos aprašymas. Marketingo tyrimo imties pagrindimas ir imties atrankos procedūros aprašas. Imties dydžio pagrindimas. Duomenų rinkimas ir jų paruošimas. Marketingo tyrimo duomenų rinkimo ir iškilusių kliūčių aprašymas. Duomenų paruošimas. Kryžminių lentelių sudarymas. tyrimo rezultatų interpretacija ir rekomendacijos. Tyrimo rezultatų pristatymas. Pasiūlymų pateikimas. Priedai.


Kadangi marketingo tyrimo problema, Įvertinti „tėvynės sąjungos politinės partijos įvaizdį“. Žinoma, kas yra šios politinės partijos rinkėjai ir galima atlikti apklausą arba stebėjimą, taip pat marketingo tyrimo tipo problema atsako į klausimą „koks“ ( koks yra tėvynės sąjungos politinės partijos įvaizdis? ). Dėl šių priežasčių yra pasirenkamas aprašomasis tyrimas.

Kadangi iš pat pradžių buvo planuojama skirti daugiau lėšų įgudusiam tyrėjui Lauko darbuotojui, todėl išvengta lauko darbuotojo priežiūros ir įvertinimo kaštų. Tyrėjo bandomasis darbas vyko sklandžiai, taigi tolimesnis etapas eiti prie realios užduoties. Tyrimas buvo vykdomas: išdalinant anketas abiturientams, išdalinant anketas įvairių specialybių studentams, susistabdant vyresnius praeivius gatvėje (kadangi jaunesnė karta jau apklausta) ir klausinėjant tėvynės sąjungos seminaro metu.

Visų pirma, mokiniams klasėse buvo išdalinamos anketos. Kad pildymo metu nesitrukdytų kiti mokiniai, buvo nurodyta, jog kilus neaiškumams abiturientai keltų ranką ir po vieną paprašytų paaiškinti. Mokiniai buvo susodinti po vieną. Šioje auditorijoje nesklandumas buvo tai, kad dalis abiturientų stengėsi iš įpročio nusižiūrėti atsakymą pvz. : kaip atsakymus žymi užnugaryje sėdintis suolo draugas. Buvo draudžiami pasitarinėjimai ir pan. , todėl padarinių išvengta.

Studentų tarpe tyrimas vyko kur kas paprasčiau, nes lauko žmogus parengė pristatomąją kalbą taip sudomindamas potencialius respondentus. Sėdėjimo tvarka buvo analogiška kaip ir mokykloje, tad dėl „nusirašinėjimo“ problemų nekilo. Sunkumų iškilo užpildytų anketų surinkimo metu, nes kiekiai dideli, o kiekvieno respondento nuomonė labai svarbi, todėl buvo prašyta pabaigus pildyti anketos nejudinti ir laukti kol ją paims tyrėjas.

Sudėtingiausia ir daugiausia pastangų pareikalavo apklausa gatvėje susistabdant praeivius. Teko paskirti dar vieną žmogų atsakymų pažymėjimui, kad tyrėjas galėtų susikaupti asmeninio interviu įvykdymui. Keli praeiviai apskritai atsisakė atsakinėti į klausimus. Likusioji dauguma į klausimus atsakė tvarkingai.

  • Ekonomika Tyrimai
  • 2012 m.
  • 20 puslapių (2473 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos tyrimai
  • Microsoft Word 46 KB
  • Tėvynės sąjungos politinės partijos įvaizdžio marketingo tyrimas
    9 - 2 balsai (-ų)
Tėvynės sąjungos politinės partijos įvaizdžio marketingo tyrimas. (2012 m. Kovo 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/tevynes-sajungos-politines-partijos-ivaizdzio-marketingo-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:25