Teztour produkto analizė


Turizmo kursinis darbas. Įvadas. Turizmo produktas Lietuvoje. Esminiai paslaugų ir fizinių prekių skirtumai. Turizmo paslaugų pardavimo kanalai. Turizmo produkto rėmimas ir reklama internete. Reklama internete. UAB „ TEZ TOUR“ rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas. Vartotojo elgsena. UAB “Tez tour” veikla ir užimama padėtis rinkoje. UAB „Tez tour“makroaplinkos analizė. UAB „Tez tour“ mikroaplinkos analizė. UAB „Tez Tour“ teikiamas produktas. Rinkos tyrimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Problema. Dažnai turizmo įmonių siūlomos kelionės neatitinka vartotojų lūkesčių, todėl klientų ratas siaurėja ir pelnas krenta. „Tez Tour“ produkto analizė padės geriau suprasti, koks vis dėlto turi būti turizmo produktas, kad juo būtų patenkinta dauguma vartotojų.

Tyrimo objektas. UAB „ Tez Tour“ turizmo produktas.

Tyrimo tikslas. Išanalizuoti įmonės „Tez Tour“ teikiamą produktą ir pačią įmonę.

Tyrimo uždaviniai:

1)Apžvelgti turizmo produktą Lietuvoje;

2)Išanalizuoti UAB „Tez Tour“ mikro bei makro aplinkas;

3)Išanalizuoti UAB „Tez Tour“ teikiamą produktą;

4)Pateikti pasiūlymų, kaip „Tez Tour“ galėtų didinti savo siūlomų produktų žinomumą;

5)Atlikti rinkos tyrimą, kurio metu sužinosime, koks turizmo produktas labiausiai tenkintų klientus.

Teztour produkto analizė. (2014 m. Vasario 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/teztour-produkto-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:37