Tibeto pratimai


Biologijos skaidrės. Tibeto pratimai. Istorija Pratimų nauda Septyni energijos centrai Pratimas nr. Istorija. Istorija apie buvusį Britanijos kariuomenės pulkininką Bredfordą jau yra tapusi legenda. Pratimų nauda. Šie penki pratimai padeda mankštinti sustingusius raumenis ir sąnarius bei stangrinti raumenis. Septyni energijos centrai. Pirmas svarbus dalykas. Pirmasis pratimas atliekamas norint išreikšti sūkurio pagreitinimo tikslingumą. Atsigulkite ant nugaros, ištieskite rankas išilgai kūno.          Pratimas nr. Trečias pratimas turi būti atliekas iškart po antro. Šis pratimas sunkesnis. Pirmiausia atsisėskite ant grindų ištiesę kojas į priekį. Atliekant penktą pratimą, atsigulama ant pilvo veidu žemyn. Dar keletas patarimų. Anot Bredfordo, pirmąją savaitę kiekvieną pratimą reikia atlikti po tris kartus per dieną. Informacijos šaltiniai.

  • Biologija Skaidrės
  • 2015 m.
  • 13 puslapių (762 žodžiai)
  • Biologijos skaidrės
  • MS PowerPoint 103 KB
  • Tibeto pratimai
    10 - 9 balsai (-ų)
Tibeto pratimai. (2015 m. Kovo 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/tibeto-pratimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 18:45