Tiekimo grandinė gamyboje konspektas


Logistikos konspektas.

Tiekimo grandinė gamyboje. Vilnius , 2015 Tiekimo grandinės samprata ir struktūra. Tiekimo grandinė. Tiekimo grandinės valdymo tikslai ir ypatumai. Tiekimo grandinės valdymas yra daugiau strateginis planavimo. Tiekimo grandinės valdymo koncepcijoje ypatingai traktuojamos. Esminė sėkmingo tiekimo grandinės valdymo prielaida yra integruotų informacinių sistemų naudojimas. Įmonės tiekimo grandinės makroprocesai. Tiekimo grandinės veiklą lemiantys veiksniai. Veiklos perleidimas. Medžiagų valdymas ir administravimas. Ir medžiagas. Pagrindines gamybos priemones. Pagalbines gamybos priemones. Aptarnavimo medžiagos. Aprūpinimo logistikos tikslas.


Visos stadijos (subjektai) tarpusavyje susietos medžiagų, informacijos bei finansų srautais, tačiau tiekimo grandinėje ne visos privalomos. Tiekimo grandinės struktūra priklauso nuo užsakovo poreikio bei kiekvienos stadijos (subjekto) veiksmų. Taip pat klaidinga manyti,

Kadangi užsakovas (klientas) yra sudėtinė tiekimo grandinės dalis,pirminis kiekvienos jų tikslas yra patenkinti užsakovo poreikius ir kartu sukurti naudą (pelną) sau pačiai. Kitaip tariant, tiekimo grandinės tikslas yra sukurti didžiausią pridėtinę vertę .

Kuo didesnis tiekimo grandinės pelningumas,tuo ji yra sėkmingesnė. Tačiau jos sėkmė turėtų būti vertinama pagal visos, o ne atskiros stadijos ar subjekto, grandinės pelningumą.. Daugelyje grandinių vienintelis pajamų šaltinis yra užsakovas. Jo link juda visi materialūs srautai: tiek žaliavos, tiek gatava produkcija. Žinant, kad visi srautai tiekimo grandinėje lemia tik sąnaudas, atrodo, visai natūralu, kad efektyvus srautų valdymas ir jų judėjimo koordinavimas yra esminė sėkmės sąlyga. Taigi efektyvus tiekimo grandinės valdymas apima visų jos srautų valdymą, reikalingą bendrai pridėtinei vertei didinti.

Iš esmės yra 4 tiekimo grandinės valdymo koncepcijos ypatumai,skiriantys ją nuo tradicinio logistikos suvokimo:

Tikslinga paminėti, kad kiekvienos įmonės viduje tiekimo grandinėapima visas jos funkcijas, reikalingas užsakovo poreikiui įgyvendinti.

valdymas (visi tarp įmonės ir užsakovo vykstantys procesai); CRM makroprocesas leidžia sukurti paklausą bei padeda pateikti ir sekti užsakymo įvykdymą;

grandinės valdymas (visi įmonės viduje vykstantys procesai); ISCM makroprocesas padeda išpildyti paklausą, kurią sukuria CRM procesas reikiamu laiku ir įmanomai mažiausia kaina;

  • Logistika Konspektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (1408 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos konspektai
  • Microsoft Word 39 KB
  • Tiekimo grandinė gamyboje konspektas
    10 - 6 balsai (-ų)
Tiekimo grandinė gamyboje konspektas. (2016 m. Birželio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/tiekimo-grandine-gamyboje-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 20:12