Tiekimo grandinės valdymas (2)


Pramonės ir gamybos kursinis darbas.

Įvadas. Įmonės aprašymas. Įmonės pristatymas. Įmonės pagrindinės ir pagalbinės veiklos. Įmonės pagrindiniai, pagalbiniai ir valdymo procesai. Krovinių pervežimo tipai, jų ypatumai versle. Įmonės padėtis rinkoje. Įmonės konkurentai. Įmonės klientai. Įmonės partneriai. Įmonės tiekėjai. Tiekimo grandinės svarba/nauda įmonėje. Tiekimo grandinės samprata ir reikšmė. Logistikos paslaugas teikiančios įmonės vidinės tiekimo grandinės valdymas ir projektavimas. Logistikos centrų įtaka tiekimo grandinėje. Sandėliavimo svarba tiekimo grandinėje. Logistikos paslaugas teikiančios įmonės išorinės tiekimo grandinės valdymas ir projektavimas. Išoriniai įmonės procesai tiekimo grandinėje. Vidiniai įmonės dalyviai. Virtualios tiekimo grandinės kūrimas logistikos paslaugas teikiančioje įmonėje. Išvados. Naudotos literatūros ir šaltinių sąrašas.


Atsiskaitomojo darbo pateikimo terminas: 2016m. kovo 21 d., savarankiško darbo gynimas numatomas iki 2016 m. kovo 25 d.

Darbo tikslas: išanalizuoti UAB "DLG"logistikos veiklos valdymo ypatumus.

Darbo uždaviniai:

Išanalizuoti transporto/ekspedicinės įmonės veiklą, procesus.

Atlikti transporto/ekspedicinės įmonės rinkos analizę.

Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, įmonės duomenų analizė, internetinių šaltinių analizė.

Valdo modernius sandėlių kompleksus Vilniuje ir Maskvoje, kuriuose gali būti sandėliuojami visų tipų kroviniai. Čia įdiegta moderni klientų krovinių apskaitos sistema, leidžianti patogiu laiku sužinoti krovinio laikymo vietą, likučius bei užsakytas papildomas paslaugas.

Aktyviai dalyvauja ES struktūrinių fondų skelbiamuose verslo paramos konkursuose. Jų dėka nuolat kelia darbuotojų profesinę kvalifikaciją, didina įmonės konkurencingumą eksporto rinkose, bei investuoja į infrastruktūros atnaujinimą ir plėtrą.

Įmonės kolektyvas susideda iš aštuonių žmonių, kurie turi pagrindines funkcijas ir kiekvienas atlieka savo darbą. Tai direktorius, kuris ieško, bendrauja ir bendradarbiauja su esamais ir būsimais klientais, organizuoja bendrovės veiklą, palaiko ryšius su teritorine muitine, kitomis įmonėmis, dalyvauja kursuose ir stengiasi sukurti sąlygas bei galimybes plėstis verslui bei rūpinasi darbuotojų sauga ir sveikata, kiekvienais metais pasirūpina darbuotojų draudimu.

Taip pat dirba du muitinės tarpininkai, kurie atlieka darbus, susijusius su muitinės veikla. Ruošia muitinės importo, eksporto, tranzito, TIR CARNET deklaracijas į trečiąsias šalis (Kazakhstanas, Baltarusija, Uzbekistanas ir t.t.), atstovauja kliento interesus muitinėje, geležinkelyje, suteikia vienkartinę garantiją muitinei.

Kolektyvo dalimi laikomi sandėlininkas ir sandėlininko pavaduotojas, kurie organizuoja pakrovimo, iškrovimo darbus, rūšiuoja, sveria, atrenka, sunaikina prekes, veda sandėlio apskaitą.

Krovėjai atlieka dar sudėtingesnį darbą, kadangi tai reikalauja daug fizinės jėgos, ištvermės, kadangi būna įvairių negabaritinių krovinių, yra gaunani nurodymai iš klientų kaip krovinys turi būti pakrautas į vagoną/konteinerį ar į mašiną.

Remiantis Europos Sąjungos Tarybos potvarkis EEB/Nr. 3820/85 ir Tarptautinio krovinio geležinkelio veiklą reglamentuojančiais tarpvalstybiniais susitarimasi ir geležinkelių administracijų sutartimis šiame skyriuje bus aptarti tik kelių transporto ir geležinkelio pagrindiniai dokumentai.

Kaip jau buvo minėta, įmonė turi privažiuojamąjį kelią vagonams bei konteineriams, todėl yra siunčiami kroviniai vagonais ir forminami tokie dokumentai kaip: SMGS (krovinio važtarašis kaip CMR), jei krovinys rinktinis, daromas priedas prie SMGS, Invoice, packing list ir jei yra sertifikatai.

„DELTA LOGISTICS GROUP“ organizuoja mašinų ir vagonų/konteinerių pakrovimą ir iškrovimą. Perėmęs krovinį iš siuntėjo, nustatomas krovinio gabenimo maršrutas ir renkama konkreti transporto rūšis bei vežėjai krovinių gabenimui. Paprastai ekspedicinės įmonės užsiima tik krovinių gabenimo organizavimu, o krovinius saugo „DELTA LOGISTICS GROUP“ muitinės sandėlyje. Vežant krovinius kelių transportu, patenkinami gabenimui keliami užsakovų reikalavimai:

Norint vežti krovinį vagonu ar konteineriu iš pradžių paduodama paraiška į AB „Lietuvos Geležinkeliai“, tada vyksta suderinimas tarp tranzitinių šalių. Kai gaunamas patvirtinimas, vagonai atgebenami iš AB „Lietuvos Geležinkeliai“ privažiamuoju keliu. Dažniausiai yra naudojami 40 pėdų dengti vagonai ir 20 pėdų konteineriai, atsižvelgiant į krovinio masę. Priklausomai nuo prekės, ją būtina tinkamai pritvirtinti, kad į numatytą vietą atvyktų nepažeista.

Tiek kelių, tiek geležinkelio transporto priemonės turi atitikti visus reikalavimus gabenant įvairius krovinius. Tačiau kokia transporto priemonė bus pasirinkta priklauso tik nuo užsakovo.

Mano nagrinėjama įmonė užsiima dalinių, pilnų, pavojingų krovinių, negabaritinių ir sunkiasvorių krovinių pervežimais

UAB „DELTA LOGISTICS GROUP“ dirba su Lietuvos ir užsienio užsakovais, kurie yra juridiniai bei fiziniai asmenys. Tie juridiniai asmenys yra įmonės, kurios užsiima krovinių ekspedijavimu. Jos palaiko ryšius su trečiomis pasaulio šalimis.

Tiekimo grandinės valdymas (2). (2016 m. Gegužės 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/tiekimo-grandines-valdymas-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 05:20