Tiesioginė kuro įpurškimo sistema


Mechanikos skaidrės. Tiesioginė kuro įpurškimo sistema. Kodėl reikia tiesioginio kuro įpurškimo? Tiesioginio benzino įpurškimo privalumai. Variklio darbas esant liesiems mišiniams. Sumažinti šilumos nuostoliai prie cilindro sienelės. Deginant homogenišką mišinį su dideliu recirkuliuojančių išmetamųjų dujų kiekiu. Suspaudimo laipsnis. Pratęsiamas diapazonas kai kuro tiekimas išjungtas. Tiesioginė kuro įpurškimo sistema "Bosch Motronic" MED. Variklio darbas naudojant vientisą liesą mišinį. Priėmimo procesas. Kuro įpursimo procesas. Mišinio sumaišymo procesas. Degimo procesas. Variklio veikla vientisu liesu homogeniniu mišiniu stechiometrinie sudėtimi. Kuro įpurškimo procesas. Kuro įpurškimas. Degimo procesas. Maišymo procesas. Bendroji sistemos schema. Valdymo blokas Motronic J. Įsiurbimo sistema. Kuro padavimo sistema. Aukšto slėgio kuro siurblys. Uždegimo sistema. Išmetimo sistema. Azoto oksidų pašalinimas. Išmetamųjų dujų recirkuliacija. Sieros pašalinimas. Paskirstymo veleno sukimasis įsiurbiamo etape. Diagnostika. Pasitikrink savo žinias. Davikliai ir. vykdantieji. įrengimai. (pavaros). Atsakymai.


B9tinybė taupyti degalus, automobilio ekonomiškai veiklai ir transporto priemonėms su mažomis išmetamų kenksmingų medžiagų koncentracija gaunamos mokesčių lengvatos , aplinkos taršos mažinimas, žaliavų taupymo. Elektroninis aušinimo sistemos valdymas, kintamo vožtuvų laiko ir išmetamųjų dujų recirkuliacijos jau naudojami daugelyje sistemų. Atsižvelgiant į poreikį išlaikyti pakankamai vienoda alkūninio veleno sukimosi momentą, cilindrų atjungimas turėtų būti taikomas tik daug cilindrų turintiems varikliams. Siekiant sumažinti keturių cilindrų variklių vibraciją patartina naudoti pusiausvyrius velenus. Kintamo suspaudimo laipsnis ir kintamo vožtuvų laiko reguliavimas taikytinas pakankamai galingoms mechaninėms pavaroms. Tolesnis liesiu mišinių deginimas nutrauktas, kuriami varikliai su tiesioginiu įpurškimu. Benzino tiesioginio įpurškimą įdiegė Volkswagen Group kaip viena veiksmingiausių taupančių kurą priemonių iki 20% sąnaudų.

Kai variklis dirba stechiometriniu ir vienarūšiais mišiniais. Kai variklyje yra šių mišinių perteklinius oro santykis svyruoja nuo 1,55 iki 3. Tokiu atveju, droselis yra atidarytas platesniu kampu, t.y. oro įleidimas į cilindrus yra atliekamas su mažesniu pasipriešinimu.

Naudojant stechiometrinį lieso kuro mišinį su oro suspaudimo koeficientu nuo 1,6 iki 3, kai variklis dirba homogeniniu liesu mišiniu oro pertekliaus koeficientas – 1,55.

Mišinio degimas įvyksta daugiausia netoli uždegimo žvakių, šilumos nuostoliai sumažėja per cilindro sienelę ir taip padidinta šiluminio efektyvumo zona, sudaro derinį su atidirbtomis dujomis iki 25%. Variklio veikla naudojant liesą mišinį taikant stechiometrini modelį valdo deginant liesą mišinį su pertekliniu oro santykiu nuo1,6 iki 3, o kai kuras yra vienalytis lieso oro santykis yra maždaug 1.55. Laisva eiga yra atliekamas kuro tiekimo atnaujinimas, jis gali būti sumažintas, nes įpurškiamas kuras sunkiai nusėda ant cilindro sienelių, ir didelė jo dalis gali būti naudojama nedelsiant. Todėl variklis mažu greičiu veikia stabiliai.

  • Mechanika Skaidrės
  • 2015 m.
  • 36 puslapiai (2194 žodžiai)
  • Mechanikos skaidrės
  • MS PowerPoint 5106 KB
  • Tiesioginė kuro įpurškimo sistema
    10 - 10 balsai (-ų)
Tiesioginė kuro įpurškimo sistema. (2015 m. Kovo 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/tiesiogine-kuro-ipurskimo-sistema.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 22:11