Tiesioginė rinkodara ir jos reikšmė įmonei


Marketingo skaidrės.

Tiesioginė rinkodara ir jos reikšmė įmonės veiklai. Planas. Kas yra tiesioginė rinkodara? Tiesioginės rinkadoros plėtros būdai, kurie yra taikomi įmonėse. Tiesioginės rinkodaros pranašumai. Tiesioginės rinkodaros trūkumai. Įstatymų ir nuostatų įtaka tiesioginei rinkodarai. Tiesioginei rinkodarai keliančios gresmės ir iššūkiai. Išvados. Dėkojame už jūsų dėmesį.


Tiesoginės rinkodaros sąvoka Tiesioginės rinkodaros reikšmė įmonės veiklai Tiesioginės rinkodaros pranašumai ir trūkumai Įstatymų ir nuostatų įtaka tiesioginei rinkodarai Galimos problemos ir iššūkiai.

Asmeninis pardavimas Tiesioginis siuntimas paštu Faksas Elektroninis paštas Balso pašto dėžutės Tesioginio atsako reklama.

Malonus, patogus ir ramus užsiėmimas; Apsipirkimas elektroninėse parduotuvėse; Laiko sutaupymas; Specialistų prieinamumas prie siuntimų sąrašų; Galimybė užmegsti ilgalaikį santykį.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (180 žodžių)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 1266 KB
  • Tiesioginė rinkodara ir jos reikšmė įmonei
    10 - 3 balsai (-ų)
Tiesioginė rinkodara ir jos reikšmė įmonei. (2016 m. Balandžio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/tiesiogine-rinkodara-ir-jos-reiksme-imonei.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:24