Tiesioginė rinkodara ir jos reikšmė įmonės veiklai


Marketingo referatas.

Įvadas. Rinkodaros sąvoka, trumpa istorija. Tiesioginės rinkodaros plėtros būdai, kurie yra taikomi įmonėse. Tiesioginės rinkodaros pranašumai ir trūkumai. Jų reikšmė įmonės veiklai. Tiesioginės rinkodaros pranešimai negali būti siunčiami be sutikimo. Kaip tai įtakoja įmonės veiklą. Duomenų tvarkymas teikiant tiesioginės rinkodaros pasiūlymus. Neigiami veiksniai įtakoja įmonių rinkodarą. Išvados. Šaltiniai.


Tiesioginė rinkodara ypač aktuali 21 a. žmonėms, ji yra viena iš pagrindinių rinkodaros rūšių. Dėl šios priežasties, mes nusprendėme įsigilinti į tiesioginės rinkodaros sąvoką bei išnagrinėti ją pasitelkiant moksliniais straipsniais ir internetu pasiekiama informacija.

Mes referate išnagrinėsime tiesioginės rinkodaros reikšmę įmonės veiklai. Tikriausiai dalis įmonių nei neegzistuotų ir neprogresuotų, jei nenaudotų tiesioginės rinkodaros principų. Deja įmonės, kurios naudoja tiesioginę rinkodarą, susiduria su nemažai problemų ir iššūkių, kuriuos aptarsime referate.

Susipažinsime su trumpa rinkodaros istorija ir apžvelgsime pranašumus bei trūkumus.

FaksasFaksą kaip marketingo priemonę imta naudoti skelbimams apie naujus pasiūlymus, išpardavimus ir panašius įvykius siųsti tiems vartotojams, kurie turi fakso aparatus.

Daugelis įmonių naudoja šias ir kitas tiesioginės rinkodaros priemones. Šios priemonės turi didelę reikšmę įmonės veiklai, kadangi tokiu būdu įmonė tampa pastebima, išsiskirianti iš kitų ir turi didesnį šansą užmegzti artimesnius santykius su potencialiais klientais.

Tiesioginės rinkodaros pranešimai negali būti siunčiami be sutikimo. Kaip tai įtakoja įmonės veiklą

Dėl griežto reglamentavimo, beveik visais atvejais draudžiančio siųsti tiesioginės rinkodaros pranešimus neturint išankstinio tiesioginės rinkodaros gavėjo sutikimo, tapo sunku gauti minėtų asmenų išankstinį sutikimą. Todėl dažnas tiesioginės rinkodaros veiklą vykdantis asmuo, mėgindamas apeiti įstatymų nuostatas, pranešimus siunčia naudodamas viešai prieinamuose informacijos šaltiniuose surinktus asmens duomenis (pvz., el. pašto adresą), neturėdamas šių asmenų išankstinio sutikimo.

Paminėtina, kad elektroninių ryšių priemonėmis vykdomą tiesioginę rinkodarą reglamentuoja Elektroninių ryšių įstatymo nuostatos. Šiuo atveju, kai pranešimai siunčiami darbuotojui į jo darbinį el. Paštą, turi būti gautas išankstinis juridinio asmens sutikimas, nes juridinis asmuo yra sutarties su elektroninių ryšių paslaugų teikėju šalis, todėl jis yra laikomas abonentu pagal Elektroninių ryšių įstatymą. Tokį juridinio asmens sutikimą gali duoti juridinio asmens vadovas ar kitas asmuo, įgaliotas sudaryti sandorius juridinio asmens vardu.

Dėl to, kad tiesioginės rinkodaros pranešimai negali būti siunčiami be sutikimo, gali nukentėti įmonės ir nepasiekti daug tikslinių klientų.

Atkreiptinas dėmesys, kad Elektroninių ryšių įstatyme numatytas draudimas teikti tiesioginės rinkodaros pasiūlymus, neturint abonento ar registruoto elektroninių ryšių paslaugų naudotojo sutikimo, galioja pasiūlymus teikiant tiek juridiniams, tiek ir fiziniams asmenims. 

Neigiami atsiliepimai apie tiesioginės rinkodaros būdus, neigiamai įtakoja tiesioginės rinkodaros plėtrą. Internete sklando daug straipsnių su antraštėmis:

Tai žinoma, taip pat įtakoja įmonės veiklą, kadangi žmonės nepatikliai žvelgia į tiesioginę rinkodarą. Žmones baugina ir erzina nepageidaujami laiškai ir skambučiai. Kadangi internete gausu neigiamų atsiliepimų ir nuomonių apie tiesioginę rinkodarą, todėl tai gali įtakoti žmonių nuomonę apie tai. Nepaisant to, įmonės toliau naudoja tiesioginės rinkodaros principus.

  • Marketingas Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (2519 žodžių)
  • Kolegija
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 28 KB
  • Tiesioginė rinkodara ir jos reikšmė įmonės veiklai
    10 - 2 balsai (-ų)
Tiesioginė rinkodara ir jos reikšmė įmonės veiklai. (2016 m. Balandžio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/tiesiogine-rinkodara-ir-jos-reiksme-imones-veiklai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:08