Tikslinės rinkos nustatymas


Tiksline rinka. Tikslinės rinkos analizė. Imones tiksline rinka. Įmonės tikslinės rinkos nustatymas. Tikslinė rinka kas tai. Rokiskio suris rinkos nustatymas. Organizacijos prekiu tikslines rinkos nustatymas. Tikslines rinkos tyrimas. Uab rokiskio suris tiksline rinka. Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos nustatymas.

Ekonomikos analizė. AB „Rokiškio pienas“ tikslinės rinkos nustatymas. Įvadas. Pozicionavimas. Pozicionavimas pagal vertę. Prekių ženklas. Prekinio ženklo galia. Tikslinių grupių strategijos. Išvados. Literatūra.


„Rokiškio pienas“ savininkai mano, kad viską lemia kaina. Jiems nenuostabu matyt staigios paklausos sumažėjimo situacija, kai rinkoje pasirodo panašios prekės mažesnėmis kainomis. Į konkurentų iššūkį tenka atsakyti atsakomuoju kainų mažinimu.

Rinkodaros pasaulinė patirtis įrodanti , kad konkurencija, kurios pagrindas yra produkto kaina, tai kelias į niekur. Toks požiūris yra neteisingas iš esmės, kadangi nuolatinis kainos mažinimas priveda prie gamybos nuostolių, rinkos nuskurdimo ir galiausiai produkcijos gamybos pablogėjimo.

Dar labai stipriai paplitusi klaida – noras įtikti visiems. Stiprios marketingo kompanijos supranta, kad vienas prekių ženklas, produktas negali vienu metu abipusiškai patenkinti visas vartotojų grupes.

Darbo tikslas – įvertinti įmonės tikslinės rinkos nustatymus, atliekant praktinę verslo analizę, susipažinti su marketingo naudojama strategija, marketingo padalinį įmonėje, atlikti rinkos tyrimą ir įvertinimą, konkurentų pozicijas, kainų nustatymo metodus, prekės pateikimo strategija, naudojamą reklamą, įmonės marketingo planą, ištirti įmonės rinką Lietuvoje, taip pat aprašyti šios įmonės sėkmingą darbo organizavimą.

Darbo uždaviniai - pagrindinis darbo uždavinys AB „Rokiškio pienas“ praktinė verslo analizė. Aprašyti ir paaiškinti kaip įmonėje veikia marketingo skyrius, jo elementai pritaikyti sėkmingam įmonės gyvavimui. Kaip sistemingai yra taikomi marketinginiai tyrimai – jų dėka įmonė sėkmingai integruoja į įvairias pasaulio šalių rinkas.

Objektas – įmonė AB „Rokiškio pienas“

Metodai - tyrimai ir praktinė patirtis rodo, kad dabar sėkmingai veikianti įmonė privalo turėti prekių ženklo strategiją, skirtą vartotojo ištikimybei formuoti. Sukurti prekių ženklą galima bet kokioje srityje, be to, ženklu tampa ne tik prekės ar paslaugos, kurias siūlo įmonės, bet iš esmės ir pati įmonė.

  • Ekonomika Analizės
  • 2012 m.
  • 13 puslapių (3155 žodžiai)
  • Ekonomikos analizės
  • Microsoft Word 22 KB
  • Tikslinės rinkos nustatymas
    10 - 1 balsai (-ų)
Tikslinės rinkos nustatymas. (2012 m. Lapkričio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/tikslines-rinkos-nustatymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 19:59