Tinklalapio kūrimo specifika


Informatikos praktikos ataskaita. Įvadas. Mokslinės literatūros analizė. Interneto reklamos samprata. Efektyvi internetinė reklama. Internetinės svetainės svarba įmonei. Interneto svetainė atliekanti pardavėjo funkciją. Grafika interneto puslapyje. Paskyros socialiniame tinkle „Facebook“ teikiama nauda. Tyrimo dizainas. Tyrimo eigos pristatymas. Uab „Joniškio baldai“ veiklos pristatymas. Technlologijos įmonėje ir personalo motyvacija. Tyrimo rezultatai ir jų aptarimas. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Tyrimo temos aktualumas. Šiuolaikinės įmonės neišnaudoja visų reklamos galimybių interneto erdvėje. Įmonės svetainė gali būti naudojama ne tik informavimui, bet ir pardavimui, tik ji turi būti tinkamai paruošta. Beveik kiekviena įmonė turi savo įmonės internetinę svetainę, kurioje save pristato potencialiems klientams bei informuoja apie savo teikiamas paslaugas ir prekes

Tyrimo problema. Įmonė, kuri nori susikurti asmeninę svetainę, ar ją atnaujinti pirmiausia turi žinoti: ar įmonei reikalinga interneto svetainė? Reklama internete nėra brangi ir gali būti labai naudinga, tačiau kaip išnaudoti visas galimybes, kurias šiais laikais mums gali pasiūlyti internetas? Kaip tinkamai panaudoti svetainę ir pasiekti, kad įmonės skleidžiama reklama būtų efektyvi? Kaip komunikuoti su klientais padedant internetinei svetainei?

Profesinės veiklos praktiką atlikau įmonėje UAB „Joniškio baldai“ (Draugystės g. 8, Joniškis), kuri sėkmingai dirba jau 13 metų, įsikūrusi Lietuvos šiaurinėje dalyje, Joniškyje. 2009 metais Joniškyje atidarė savo parduotuvę – ekspoziciją. „Joniškio baldai“ turi savo įmonės atstovą Vilniuje, yra filialas Pakruojyje, o nuo 2012 metų atstovas dirba ir Kaune. Įmonės direktorius, atsakingas už sėkmingą įmonės veiklą ir pagrindinis įkūrėjas – Kęstutis Tautvaišas. UAB „Joniškio baldai“ projektuoja ir gamina korpusinius baldus biuriui bei namams nuo 2001 metų. Šios bendrovės produkcija tiekiama ne tik Lietuvoje, bet ir Norvegijoje, Latvijoje, Airijoje, Danijoje. „Joniškio baldai“ savo sėkmingą veiklą grindžia tokiomis vertybėmis:

Tyrimo tikslas: Išanalizuoti ir įvertinti žmonių interesus tobulinant pagrindinę įmonės svetainę ir kuriant įmonės profilį socialiniame tinkle.

Išanalizuoti ir suprasti aplinkos keliamą veiksnių įtaką įmonės veiklai ir išnagrinėti internetinės svetainės kuriamą naudą įmonei

Identifikuoti ir įvertinti įmonėje iškilusias reklaminės veiklos internete problemas

Nustatyti internetinės svetainės atliekamas funkcijas ir galimybes

Remiantis L. Juozaitienės ir J. Staponkienės “Verslo ir vadybos įvadas” vadovėliu, kur teigiama, kad tinklalapis yra taikomas ir laikomas, kaip konsultavimo ir tuo pačiu informavimo priemonė, bet jo galimybės yra ne iki galo išnaudojamos, nes pamirštama, kad internetinis tinklalapis galėtų būti ir puikus pardavėjas, tik turi būti tinkamai paruoštas. Įmonės kuria bei platina internete savo reklamas, kurios yra prieinamos bet kam, turinčiam prieigą prie interneto, tai yra turinčiam asmeninį kompiuterį ir reikiamą programinę įrangą. Interneto populiarumas sparčiai auga ir to, kad interneto puslapiai yra patrauklūs ir lengvai pasiekiami įvariai auditorijai. Juose informacija pateikiama įvairiai: garso, hiperteksto, vaizdo bei grafikos pavidalais. Interneto naudojimas marketinge sukuria daug naujų galimybių įmonei bei leidžia veiklos efektyvumą padidinti pastebimai.

Juozaitienės ir Staponkienės (2008) „Verslo ir vadybos įvadas“ vadovėlyje teigiama, jog ilgus dešimtmečius televizija žmonėms buvo vienintelis langas į platų pasaulį. Bet televiziją vis labiau imta naudoti reklamai, nes tai vienas iš paprasčiausių bet geriausių būdų pasiekti milijonus žiūrovų. Internetas, kaip ir televizija ar radijas yra taip pat plačiai naudojamas kaip reklamos pateikimo priemonė. Reklamos plėtrą internete vis dar riboja keletas veiksnių: būtina turėti kompiuterį bei interneto ryšį. Tačiau nepaisant to, internete reklamos rinka ir komercinė veikla sparčiai progresuoja. Internete reklamos kampanija gali suveikti žymiai veiksmingiau nei įprastuose tradiciniuose reklamos kanaluose, nes reklama vartotoją gali pritraukti tiesiai į svetainę, kurioje gausu informacijos bei galimybių bendrauti.

Reklamos formos pasirinkimas internetinėje erdvėje turi didelę įtaką reklamos rinkoje. Pradedant standartiniais baneriais, o baigiant video reklamomis, kurios internete darosi vis populiaresnės dėl spartėjančio interneto. Pavyzdžiui: Amerikos interneto rinkoje plinta nauja reklamos forma, tai video reklamos, kurios vadinamos „pre-roll“ – tai reiškia, kad prieš užsikraunant tinklalapiui lankytojui yra rodomas trumpas reklaminis klipukas, jam pasibaigus lankytojas būna tiesiogiai nukreipiamas į oficialią įmonės svetainę. Šiuolaikinės technologijos leidžia greitai ir lengvai kurti bei vykdyti nestandartines reklamos kampanijas, kaip pavyzdžiui tam tikros tematikos interneto žaidimai ar interaktyviosios loterijos.

Reklama internete gali ir ypatingai pasitarnauti. Kaip pavyzdys gali būti tai, jog dauguma interneto vartotojų Lietuvoje yra tai jaunimas ir verslininkai, kurie internete ieško pramogų. Jų skaičius internete didėja ir didės dėl besiplečiančių e-verslo galimybių. Minėtąsias auditorijas sunkiai pasiekia kitos žiniasklaidos priemonės, o reklamos transliavimo kainos yra didelės. Tačiau internete galima lengvai, maksimaliai ir tiksliai pasiekti reikiamas auditorijas, o ir reklamos kaštai yra sąlyginai nedideli.

Tinklalapio kūrimo specifika. (2015 m. Gegužės 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/tinklalapio-kurimo-specifika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:25