Tinklapio analizė


Informatikos analizė. Įvadas. Elektroninės komercijos samprata. Elektroninės komercijos veiklos vystymas. Elektroninės komercijos kategorijos. Elektroninės komercijos sprendimų įgyvendinimas. Internetinių puslapių kūrimo teikiama nauda. Reklaminių skydelių paskirtis. Įmonės veiklos charakteristika. Įmonės veiklos vystymo internete tikslai. Turinys. Bendruomenės. Komunikavimas. Išvados.


Šiandien elektroninė komercija galima teigti, kad dar yra nauja sąvoka, kuri yra nuolat tobulinama, analizuojama. Bet be jos vis daugiau įmonių negalėtų įsivaizduoti savo verslo plėtojimo.

Ką interneto platybės suteikia paprastiems vartotojams savo pažinimo, informacine prasme šiandien žino jau nemažai Lietuvos gyventojų. O štai apie pastarosios technologijos komercines galimybes Lietuvoje daugelis įprastų interneto vartotojų ir verslo atstovų žino dar visai nedaug.

Informacinė ir technologinė aplinka šiuolaikinėje visuomenėje iš esmės keičia darbo pobūdį visose organizacijose, keičia požiūrį į informaciją, kuri tampa savarankiška ekonomikos dalimi ir preke. Paskutiniuosius du dešimtmečius įvyko perversmas informacijos rinkimo, kaupimo ir naudojimo metodų srityje, kuris tiesiogiai palietė tą informaciją, kuri įgyja vertę. Informacija tampa vertinga tik tada, kai žinomas jos kontekstas ir sąsajos su kita informacija, taip pat kai turima informacija gali būti reprezentuojama įvairiomis formomis. Įgijusi naują statusą informacija tampa sudėtine ekonomikos dalimi, informacija verslu, kurio pagrindinis pokyčio aspektas yra marketingas – vartotojų poreikių tam tikram produktui ar paslaugai numatymas ir nustatymas, siūlymas ir pardavimas.

Kaip matome, jog elektroniniame sandėryje kaip ir įprastiniame dažniausiai dalyvauja dvi pusės - pirkėjas ir pardavėjas, tačiau skirtingai nuo įprastinio sandėrio, elektroniniame - mokėjimas grynais neįmanomas, čia visada dalyvauja ir trečia pusė, užtikrinanti pinigų judėjimą - finansinė institucija (dažniausiai bankas).

Puslapio dizainas - tai tarsi parduotuvės vitrina, kuri nusako įmonės veiklos turinį. Tradicinėse parduotuvėse vitrinų bei vidaus apipavidalinimui naudojamos daugelis gudrybių siekiant išlaikyti vartotojus kuo ilgiau parduotuvėje ir sudaryti jiems komforto pojūtį. Tam tikras gudrybes turi turėti ir virtuali elektroninė parduotuvė, jos dizainas. Paveikslėliai turi greitai ,,užsikrauti“, kad vartotojui netektų laukti nemalonių pauzių. Aiški puslapio navigacija turi leisti vartotojui eiti norima linkme. Turi būti aiškus ,,įėjimas ir išėjimas”. Specialūs reklaminiai šūkiai, kurie gali būti animuoti traukia pirkėjo dėmesį ten, kur jį nori nukreipti pardavėjas. O e-parduotuvės pardavėjo pagrindinis tikslas – vartotojo atliekamas užsakymas.

Visų įmonių vienas iš svarbiausių tikslų - prisivilioti lankytojus – interneto vartotojus, kad šie aplankytų pastarųjų puslapius ir jei ne taptų pastoviais klientais, tai bent susipažintų su informacija, kurią įmonės stengiasi išsamiai pateikti savo tinklalapiuose. Bet tai nėra brandžios e-komercijos pavyzdys, nes komunikacinis procesas čia vyksta tik viena puse.

Tinklalapis – tai vieta, kurioje vartotojas susiduria su kompanijos siūlomais produktais, paslaugomis, teikiama informacija. Čia jau pradeda veikti vidinė, puslapio reklama, aiškus, gerai parengtas kelias, nukreipiantis vartotoją nuo susipažinimo su norimu produktu (paslauga) (informacijos pateikimas) iki jo įsigijimo bei vartotojo atsiliepimų.

Tinklalapis yra viena pagrindinių reklaminės kampanijos interneto tinkle dalis, kadangi jis yra tarsi galutinė stotelė, kur atvyksta beklaidžiojantis interneto vartotojas ir čia jis turi apsispręsti kur vykti toliau. Gerai organizuotas kompanijos puslapis, jei jis priviliojo tikslinį klientą, turėtų priversti jį pasilikti ilgiau.

  • Informatika Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (2817 žodžių)
  • Informatikos analizės
  • Microsoft Word 10 KB
  • Tinklapio analizė
    10 - 10 balsai (-ų)
Tinklapio analizė. (2015 m. Lapkričio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/tinklapio-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 08:03