Tinklapio vertinimas


Marketingo tyrimas. Interneto svetainės parduotuvės varle.lt vertinimas ir palyginimas su konkurentais. Įvadas. Varle. Lt įmonės pristatymas. Pagrindinių įmonės konkurentų identifikavimas. Konkurentų tinklapių kokybės vertinimas pagal M. Frassnacht ir Koese hierarchinį modelį. Pigu. Lt tinklapio kokybės tyrimas, aplinkos kokybė. A. Lt tinklapio kokybės tyrimas, aplinkos kokybė. Gerosios praktikos identifikavimas ir palyginimas su įmonės tinklapiu. Svetainės kokybės vertinimas. Tobulinimo veksmų prioritizavimas. Tobulinimo veiksmų planavimas. Išvados. Literatūra.


Darbo tikslas – įvertinti varle.lt tinklapio kokybę lyginant su konkurentais bei identifikuoti tinklapio tobulinimo galimybes.

Šiam tikslui pasiekti buvo išsikelti šie uždaviniai:

1.Susipažinti su įmone ir jos veiklą.

2.Identifikuoti pagrindinius įmonės konkurentus.

3.Įvertinti konkurentų tinklapių kokybę pagal M. Frassnacht ir I. Koese (2006) hierarchinį modelį.

4.Nustatyti konkurentų tinklapių gerąją praktiką.

5.Palyginti nustatytas gerosios praktikos veiksnius su įmonės gerosios praktikos veiksniais.

6.Pateikti rekomendacijas varle.lt kokybės tobulinimui.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2013 m.
  • 17 puslapių (3321 žodis)
  • Universitetas
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 48 KB
  • Tinklapio vertinimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Tinklapio vertinimas. (2013 m. Gruodžio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/tinklapio-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 09:00