Tiriamasis pokalbis


Medicinos skaidrės. Tiriamasis pokalbis. Kaip turi atrodyti slaugytojo veidas? Įžanga. Pagalba pacientui yra grysta bendravimu. Aktyvus klausymasis. Aktyvus klausytojas yra. Ko negalima daryti? Aktyviai klausydamasi slaugytoja nežodine išraiška turi. Aktyvus klausytojas. Nežodinis bendravimas. Nežodinis benravimas. Veido išraiška. Veido išraiška (šypsena). Veido išraiška (suraukta kakta ir pakelti antakiai). Veido išraiška (tiesioginis akių kontaktas). Kūno kalba. Kūno kalba turi. Kūno kalba. Kūno kalba (svarbiausia!). Prisilietimas. Prisileitimas. Prisilietimas. Prisilietimas (tikslai). Prisilietimas (kontraindikacijos). Prisilietimas. Tylėjimas. Žodinis pritarimas. Žodinio pritarimo tikslas. Žodinis pritarimas. Klausimai (uždari). Klausimai (atviri). Klausimai informacinai. Klausimai retoriniai. Klausimai refleksiniai. Klausimai priežastiniai. Performuojamieji klausimai. Jausmų atspindėjimas. Pyktis pasireiškia. Baimė pasireiškia. Kaltė pasireiškia. Gėda pasireiškia. Skausmas pasireiškia. Jausmų atsispindėjimas. Apibendrinimo tikslas. Nedidelis filmukas kuris primins kodėl vis dėlto mes pasirinkom šia profesiją. Turite klausimų?


Be atvirumo, pagalbos ir supratimo toks bendravimas turi būti grindžiamas: Noru Sugebėjimu klausytis Dėmesingumu Aktyviu dalyvavimu Atsakomybės prisiimimu.

Atkreipiantis dėmesį į kitą žmogų Pastebintis kitą žmogų Drąsinantis Parementis Klausinėjantis Komentuojantis.

Versti per daug atsiverti nei įprasta, tai gali pacientą: Įžeisti Užgauti Kad to neįvyktų slaugytoja turi sutelkti dėmesį į žmogaus elgesį.

Parodyti: Susidomėjimą Dėmesį Vartoti trumpus žodinius padrąsinimus, rodančius, kad ji dalyvauja pokalbyje, seka jį Užduoti detalizuojamuosius klausimus apie tai, kas šnekama.

Norėdama slaugytoja pasitikslinti ar gerai suprato arba pasitikslinti, ji gali perfrazuoti paciento žodžius Taip pat reiktų nepamiršti perfrazuojant atspindėti paciento jausmus ir tuo yra parodama jog yra suprantama jo būklė Pokalbio pabaigoje slaugytoja/as apibendrina: Pokalbio esmę Žmogaus jausmus Ir tai kas buvo kalbama.

Turi didelės reikšmės slaugytojos bei paciento sąveikai. Nežodinis bendravimas gali būti pagrindas žodiniam bendravimui. Nežodinis bendravimas parodo tikrają paciento savijautą.

Ji parodo, kaip ištikrūjų pacientas jaučiasi. Kartais ligonis ar piletis sako, kad jis jaučiasi gerai, bet iš veido galima pasakyti, kad taip nėra.

Tai rodo: Netikėtumą Teigiamą nuostabą Prieš naudojant reiktų atkreipti dėmesį į pacientą, jo charakterį, nes jis gali šią veido išraiška suprasti neteisingai kaip antai: Skeptiškumą Susirūpinimą Kritišką nusiteikimą.

Rodyti jog slaugytoja yra čia dėl paciento Atitikti pokalbį Rankų ir galvos judesiais turi skatinti pacientą tęsti pokalbį. Rodyti, kad slaugytoja/as niekur neskuba ir užteks laiko viskam aptarti.

  • Medicina Skaidrės
  • 2014 m.
  • 56 puslapiai (938 žodžiai)
  • Medicinos skaidrės
  • MS PowerPoint 2077 KB
  • Tiriamasis pokalbis
    10 - 3 balsai (-ų)
Tiriamasis pokalbis. (2014 m. Lapkričio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/tiriamasis-pokalbis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:32