Touareg keturių ratų važiuoklės pavara


Mechanikos skaidrės. Touareg keturių ratų važiuoklės pavara. Touareg važiuoklė. Tuareg važiuoklė. Visiško pakilimo koncepcija. Priekinė ašis. Sujungimas su vairo trauke. Porėmis. Galinė ašis. Spyruoklinis amortizatoriaus stovas. Pneumatinė pakaba. Kelio prošvaitos reguliavimas. Pakabos kietumo reguliavimas. Vožtuvas reguliatorius. Priekinės ašies pneumoamortizatorius. Galinės ašies pneumoamortizatorius. Kompresoriaus agregatas. Drėgmės surinkėjas. Automobilo išlyginimo valdymo blokas J. Stabdžių sistema. Galinio rato stabdžių mechanizmas. Priekinių stabdžių mechanizmai. Galiniai stabdžių mechanizmai. Stovėjimo stabdžių mecahnizmas. Stovėjimo stabdžio pedalas. Reguliavimo mechanizmas. Optimali reguliatoriaus padėtis. Stovėjimo stabdžio veikimas. Išjungus stabdžius. Stabdžių antiblokavimo sistema ABS / ESP Continental / Teves MK. Vairas. Padangų slėgio stebėjimo sistema (RDK). Diferencialų blokavimas. Palėtinta pavara. Reduktorius. Diferencialų blokavimas. Tarpašinio diferencialo blokavimas. Galinio diferencialo blokavimas. Diferencialo valdymas. Savikontrolės klausimai. Atsakymai.


Važiuoklės su nuolatine keturių ratų pavara su diferiancilu tarp ašių ir sulėtinta pavara užtikrina aukštą automobilio našumą. Kai važiuoklė su visų ratų nepriklausoma pakaba, tai leidžia visiems keleiviams jaustis itin patogiai. Padangų pripūtimo jungtis po dešine priekiniame sėdyne (tik transporto priemonėms su pneumatine pakaba). Priekinė pakaba su dviguba prasilenkainčia svirtimi. Galinė pakaba su dvigubomis prasilenkiančiomis svirtimis, viršutinis atskiras balansyras. Skersiniai priekinai ir galiniai stabilizatoriai Visų varomų ratų nepriklausoma pakaba. Pneumatinė reguliuojama standumo pakaba, komplektuojama su varikliu V10 TDI.

Blokuojami tarp ašių ir ratų diferencialai Kojinis stovėjimo būgninis stabdis Padangų slėgio kontrolė. Stabdžių diskai su vidiniu aušinimu (priekyje ir gale) Sistemos Conti Tevas MK25, ESP su ekstrinio stabdymo kontrolės sistema ir EDS priekyje ir gale Įkalnės ir nuokalnės stabdžių sistemos.

Touareg turi visas sėkmingo konstruktyvaus judėjimo blogų kelių ir ne kelių, prielaidas. Maža priekinė ir galinė užlaidos, prošvaita iki 300 mm, įveikiamas brastos gylis 380 mm, gebėjimas įveikti įkalnę iki 100%, 45 laipsnių kampu - padidina automobilio našumą.

Touareg galinė ašies pakaba yra dvigubas trikampis balansyras.

Automobilių su V10 TDI varikliu yra montuojama kaip standartinė pneumatine pakaba.

Touareg pneumatinė pakaba naudojama Phaeton, pritaikyta Touareg masei. Kuo skiriasi pneumatinės pakabos Touareg automobilių ir Phaeton: Du vertikalus pagreičio jutikliai, vietoj keturių; Dvi didelės oro talpos - 1 imtuvas - 4.8 litrų - 2 imtuvas - 5.2 litro; galingesnis kompresorius su pakeista sausinimo schema; didesnis amortizatorius statramsčių tūris; Išorinio valdymo slopinimo vožtuvais; galimas ratų sąjungimas; padidėjęs pneumatinių vamzdžių; skersmuo (6 mm). pneumatinė pakaba.

  • Mechanika Skaidrės
  • 2015 m.
  • 43 puslapiai (1693 žodžiai)
  • Mechanikos skaidrės
  • MS PowerPoint 8228 KB
  • Touareg keturių ratų važiuoklės pavara
    10 - 9 balsai (-ų)
Touareg keturių ratų važiuoklės pavara. (2015 m. Kovo 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/touareg-keturiu-ratu-vaziuokles-pavara.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 02:29