Transportinis refrižeratorius


Refrižeratorius balandis. Refrižeratorius laivas. Laivas refrižeratorius. Akumuliatoriai i refrižeratorius.

Transporto diplominis darbas. Įvadas. Problemos analizė ir projekto technine užduotis. Laivo elektros stoties apkrovimo analizė. Dyzelių generatorių parinkimas. Skaičiuojamoji dalis. Technologinė dalis. Darbų sauga. Aplinkos apsauga. Ekonominė dalis. Išvados. Literatūros sąrašas.


Transportinis-refrižeratorius «argo» priklauso AB limarko laivininkystės kompanijai , skilaivo plaukiojimo rajonas neribotas. Laivo architektūrinis – konstrukcinis tipas – jūrinis, plieninis, vieno denio transportinis refrižeratorius, su ilgu pupu ir trijų aukštų antstatu laivagalyje, su menčių dešiniojo sukimosi fžs, su pavairavimo įrenginiu laivo priekyje. Laivas pastatytas 1985m. Japonijoje ir iki AB limarko laivininkystės kompanijos įsiglaive nutekamieji vandenys yra surenkami į specialią cisterną, kur jie yra išvalomi sbt–40 tipo valymo įrenginių, ir po išvalymo išleidžiami už borto. Triumo ir lijaliniai vandenys yra išvalomi iki 15 ppm, ust tipo valymo įrenginys, sumontuotas mašinų skyriuje, atitinka konvencijos reikalavimams. Jo debitas – m3/h. Laivo buitinės atliekos saugkaip avarinis energijos šaltinis yra naudojamį avarinės akumuliatorių baterijos. Paprastai reiso metu paleidžiamas vienas iš dviejų dyzelgeneratorių, kuris tiekia energiją laivo vartotojams, kitas – stovi paruoštas darbui, dažniausiai du dyzelgeneratoriai yra naudojami švartavimo ir krovos operacijoms atlikti. Laivui stovint prie krantinės – dirba vielaive yra naudojami pripučiamieji plaustai po 15 vietų, gelbėjimo valtys, kuriose kiekvienoje telpa po 22 žmones, nuleidžiamos hidraulinėmis gervėmis, 22 gelbėjimo liemenėiki 2002 metų žvejybinis traleris balandis buvo eksploatuojamas kaip transportinis laivas kuris gabeno žuvies produktus, žuvies miltus bei provizija žvejybiniams laivams į verslo vietas ir į klaipėdos uostą. Kad pasiekti didesnį pelną laivas balandis yra rekonstruojamas į žvėjybinį tralerį.

Remonto metu daugelis mechanizmų ir įrenginių yra pakeisti naujais, nes jie atidirbo savo tarnavimo laiką, arba visiškai buvo pašalinti, kai laivas buvo ekspluatojamas kaip transportinis. Taip pat, pakeitus įrenginius ir mechanizmus bus didesnis žuvies gaudimo, abdirbimo ir gaminimo kiekiai. Remonto metu yra numatyta žuvies burių atradimo aparaturos pakeitimai. Pakeitus žuvies aptikimo aparaturą bus didesnes galimybes gauditi didesnius žuvies kiekius ir jis turi išaugti vidutiniškai 30%. Pakeitus žuvies paieškos aparaturą reikia keisti tralavimo komplekso įrenginius nes senieji įrenginiai jau yra seni ir nebepajėgus kelti didesnius žuvies kiekius. Remonto metu bus pakeičiami tokie tralavimo komplekso mechanizmai: vajerio, kabelinės, ištraukimo gervės, gervė žuvies išpylimui, tralo džiovinimo gervė, tralo ištraukimo galų pritraukimui.

Taip pat remonto metu yra numatyta padidinti laivo triumus nuo 160 iki 200 tonų ir iki 160 tonų žuvies miltų.

Transportinis refrižeratorius. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/transportinis-refrizeratorius-diplominis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:15