Transporto ekonomikos ir kainodaros praktinis darbas


Transporto referatas. Transporto ekonomikos ir kainodaros praktinis darbas. „margarita“ kremas. Vilkikas – puspriekabė. Kelių transportavimas. Krovinio klasifikacija. Bendras važiavimo laikas. Bendrieji eismo apribojimai. Maršruto sąmatos skaičiavimas. Transporto priemonės nusidevėjimas. Vairuotojo atlyginimas. Draudimas. Dokumentai. Ryšio sąnaudos. Kelių mokestis. Multimodalinis transportavimas. Bendras važiavimo laikas. Bendrieji eismo apribojimai. Maršruto sąmatos skaičiavimas. Transporto priemonės nusidevėjimas. Vairuotojo atlyginimas. Draudimas. Dokumentai. Ryšio sąnaudos. Kelių mokestis. Išvados.


Pristatyti iš Vilniaus į Viena UAB BIOK margarita kremus, kurių bendras svoris - 13960 kg. Pagrindinis darbo tikslas - išsiaiškinti, kuris transporto koridorius yra optimaliausias, t.y. geriausios transportavimo sąlygos, mažiausios sąnaudos, nes tai lemia vežamų prekių savikainą ir tuo pačiu sudaro sąlygas sėkmingam jų realizavimui.

Sąmata gabenant krovinį kelių transportu yra 1904,7 Lt, mažesnė negu transportuojant mišriu (multimodaliniu) būdu. Kelių transporto koeficientas yra – 2,1 Lt už 1 km, o multimodalinio metodo – 2,98 Lt už 1 km.

Vežant krovinį kelių transportu yra mažesnė transportavimo kaina, negu multimodalinu metodu. Beto yra sugaištama daugiau laiko.

  • Transportas Referatai
  • 2014 m.
  • 22 puslapiai (2188 žodžiai)
  • Kolegija
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 217 KB
  • Transporto ekonomikos ir kainodaros praktinis darbas
    10 - 3 balsai (-ų)
Transporto ekonomikos ir kainodaros praktinis darbas. (2014 m. Gegužės 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/transporto-ekonomikos-ir-kainodaros-praktinis-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:11