Transporto ekonomikos Klaipedos uosto verslo analizė


Transporto kursinis darbas. Įvadas. Transporto paslaugų rinkos analizė šalyje. Šalies verslo aplinka transporto įmonėse. Jūrų transporto plėtros strategija. Juros transporto paslaugų pasiūlos subjektai ir jų konkurencingumas. Klaipėdos uosto veiklos ekonominė analizė. Klaipėdos uosto steigėjai, veikla ir tikslai. Klaipėdos uosto darbuotojų funkcijų paskirstymas. Klaipėdos uosto personalo apmokėjimai. Klaipėdos uosto finansinė ataskaita. Įmonės veiklos SSGG analizė. Klaipėdos uosto plėtros galimybės. Įmonės plėtros planai ir reikalingos investicijos ir finansavimo šaltiniai. Įmonės plėtros priemonių įdiegimo ekonominiai, socialiniai, technologiniai, teisinai ir aplinkosauginiai veiksniai. Išvados. Literatūra.


Transkontinentinės prekybos kontekste jūrų transportas yra pati svarbiausia transporto rūšis pasaulinėje prekybos grandinėje. Jūrų keliais pervežama maždaug 2/3 visų pasaulinės prekybos krovinių, daugiau kaip 130 pasaulio valstybių plėtoja valstybinę ir (arba) tarptautinę prekinę laivybą jūrų ir pakrantės laivais. Dėl nepalankios šalies, kartu Klaipėdos uosto geopolitinės padėties Lietuvos valstybė viena iš paskutiniųjų pradėjo plėtoti jūrų transportą. Po nepriklausomybės atkūrimo Lietuva atgavo Klaipėdos jūrų uostą kartu su pajūrio ruožu. Neužšąlantį Klaipėdos jūrų uostą ir palyginti gerą kelių infrastruktūrą galima laikyti vienu iš svarbiausių valstybės konkurencinių pranašumų, sudarančių sąlygas realiai šalies ekonominei ir politinei nepriklausomybei užtikrinti.

Darbo tikslas – remiantis Klaipėdos valstybinio jūrų uosto transporto duomenimis, nustatyti galimas strategines veiklos perspektyvas bei apžvelgti įmonės vidinę aplinką.

Transporto ekonomikos Klaipedos uosto verslo analizė. (2014 m. Vasario 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/transporto-ekonomikos-klaipedos-uosto-verslo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 13:52