Transporto įmonės ekonominių rodiklių skaičiavimas ir analizė (2)


Transporto analizė.

Transporto įmonės ekonominių rodiklių skaičiavimas ir analizė. Kursinio darbo užduotis. Jonas steponavičius gl22n__. Ekonomikos kursinio darbo vertinimas. Darbo užduotis. Darbo anotacija. Įvadas. Aprašomoji dalis. Uždaviniai keliami transportui. Krovinio charakteristika. Transporto priemonės charakteristika. Ratų formulė. Kuro tipas. Variklis. Pavarų dėžės tipas. Bendroji masė, kg. Nuosava masė, kg. Euro standartas. Rida. Spalva. Degalų bako talpa, l. Kėbulo numeris (VIN). Vlv545aco. 6200 x. Kaina. 600 €. Pagrindiniai skaičiavimo duomenys. Automobilių eksploatavimo gamybinė programa. Automobilio eksploatavimo gamybinėje programoje skaičiuojami ir analizuojami šie rodikliai. Rodiklis. Reikšmė. Sąrašinis automobilių skaičius. Vairuotojų skaičius ir jų darbo užmokestis. Darbo laiko balansas. Kalendorinės dienos. Darbo dienų skaičius įvertinus nuostolius. Autovalandos eksploatacijoje. Įkainis už kilometrą. Vežimų išlaidų sąmata. Degalų sunaudojimas. T. Rodiklis. Padangų kiekis. Savikainos kalkuliacija ir struktūra. Finansiniai rodikliai. Ekonominis įvertinimas. Techniniai – ekonominiai rodikliai. Informacijos šaltiniai.


Kursinio darbo tikslas - apskaičiuoti ir išanalizuoti transporto įmonės veiklos finansinius rodiklius. Darbo metu apskaičiuoti rodikliai, kurie padės įvertinti išlaidas, savikainą, vairuotojų skaičių, darbo užmokestį bei kitus ekonominius rodiklius.

Kursinį darbą sudaro aprašomoji ir projektinė dalis. Aprašomojoje dalyje analizuojami uždaviniai keliami transportui, charakterizuojamas gabenamas krovinis, pateikta vežimui pasirinkto automobilio charakteristika, aprašyta krovinio vežimo ypatumai. Projektinėje dalyje skaičiuojami pagrindiniai skaičiavimo duomenys, analizuojama automobilių eksploatavimo gamybinė programa, skaičiuojamas vairuotojų skaičius ir jų darbo užmokestis, vežimo išlaidų sąmata, savikainos kalkuliacija ir struktūra, finansiniai rodikliai, pateiktas ekonominis įvertinimas bei pateikti techniniai ekonominiai rodikliai.

Kursinio darbo duomenys: sąrašinis automobilių skaičius, laikas paskyroje, techninis greitis, važiavimo su kroviniu atstumas, ridos išnaudojimo koeficientas ir kiti. Pagal šiuos duomenis rašto darbe apskaičiuoti ekonominiai rodikliai ir analizuojama transporto įmonės finansinė ir ekonominė padėtis.

Kursinis darbo aktualumas - gautas žinias galima panaudoti ateityje dirbant transporto įmonėje. Mokėjimas įvertinti rodiklius, apskaičiuotus darbo eigoje, padės įvertinti įmonės ekonominę padėtį rinkoje, jos pelningumą, bei įmonės perspektyvas.

Praktinė darbo reikšmė – pasiektų rezultatų įrodymas, pagrindžiant teorines žinias, apskaičiuojant ir analizuojant ekonominius įmonės rodiklius ir vežimų finansinius rodiklius.

Darbo tikslas – apskaičiuoti ir išanalizuoti transporto įmonės veiklos ekonominius rodiklius.

Šiuolaikinė vežimo paslaugų rinka yra labai reikli. Krovinius reikia pristatyti trumpiausiais terminais ir kuo mažesnėmis sąnaudomis. Būtent tokie iššūkiai keliami vežėjams, ekspedicinėms įmonėms, kurie, norėdami pasiūlyti konkurencingą paslaugą, turi atitikti jiems keliamus reikalavimus. Uždaviniai keliami transportui priklauso nuo daugelio aspektų, tokių kaip klientų poreikiai bei krovinių specifikacija bei kt. Siekiant pasiekti iškeltus uždavinius transportavimo įmonės tobulina transporto parkus remiantis globalia technologijų pažanga.

Pateikto krovinio rūšis – įvairių rušių kruopos. (1 pav). Kruopos importuojamos jūriniais konteineriais iš įvairių šalių. Vėliau transportuojamos į numatytas iškrovimo vietas.

Zv = Tp Vt β /( lvk+ tpi Vt β) = 8.2*48*0.95/(220+0.7*48*0.95) = 373,9/251,9 = 1,48 = 2 važiuotės; (4)

Apskaičiavus automobilio eksploatavimo gamybinėje programoje rodiklius nustatytas automobilių eksploatacijoje skaičius 13, t.y. visi sąrašiniai automobiliai yra eksploatuojami krovinio gabenime. Bendra dirbančio transporto metinė rida sudaro 1 858 945 km, nuvežtų krovinių apimtis siekia 72246 tonų.

Pagal apskaičiuotus duomenis, buvo gauti rodikliai, susiję su padangų nusidėvėjimo išlaidomis ir išanalizuota, kad iš viso prireiks 93 padangų. Padangų nusidėvėjimui atstatyti prireiks 34 799,4 EUR ir transportavimo – paruošimo išlaidos yra 1739.97EUR. Bendros išlaidos padangoms sudaro - 36 539,4 EUR.

Pagal apskaičiuotus finansinius rodiklius įmonės eksploatacinės pajamos yra 1765997,75 EUR, o grynasis pelnas – 32538.8 EUR. Kadangi grynasis pelnas yra ne minusinis tai vežimai taip pat yra rentabilūs ir jie siekia 2.21 procentus. Taigi visos vežimo metu patirtos išlaidos yra apmokamos.

Pirminis automobilio įkrovumas yra 2, norint pagerinti ekonominį efektyvumą pakėliau automobilio įkrovumą iki 5t.

2. Pakrovimo/iškrovimo laikas yra 0,39 val., norint pagerinti ekonominį efektyvumą, bus įsigyta nauja krovimo įranga, kuri sutrumpins pakrovimo/iškrovimo laiką iki 0,3 val.

Kursiniame darbe pateiktas vežamas krovinys – įvirių rūšių kruopos. Šiam kroviniui buvo pasirinktas triašis vilkikas su jūriniu konteineriu. Bendra metinė krovinio apimtis sudaro 72246 tonų, sunkvežimių kiekis – 13 vnt., vairuotojų skaičius – 20 vairuotojai.

Darbo eigoje, pagal pateiktus duomenys, apskaičiavus įmonės veiklos ekonominius rodiklius nustatyta, kad įmonei užsiimant įvairių rūšių kruopų vežimu triašiu sunkvežimiu pelnas gali siekti 38281.28eurų.

  • Transportas Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 29 puslapiai (5059 žodžiai)
  • Kolegija
  • Transporto analizės
  • Microsoft Word 276 KB
  • Transporto įmonės ekonominių rodiklių skaičiavimas ir analizė (2)
    10 - 8 balsai (-ų)
Transporto įmonės ekonominių rodiklių skaičiavimas ir analizė (2). (2016 m. Gegužės 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/transporto-imones-ekonominiu-rodikliu-skaiciavimas-ir-analize-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 00:31