Transporto įmonės ekonominių rodiklių skaičiavimas ir analizė kursinis


Ekonomikos kursinis darbas.

Įvadas. Gaminio aprašymas. Pagrindiniai skaičiavimo duomenys. Automobilių eksploatavimo gamybinė programa. Vairuotojų skaičius ir jų darbo užmokestis. Darbo užmokesčio apskaičiavimas. Savikainos kalkuliacija ir savikainos struktūra. Finansiniai rodikliai. Techniniai-ekonominiai rodikliai. Išvados. Literatūra.


Pervežimams pasirinktas automobilis su izoterminiu kėbulu. „Volvo FM - 400“ sumontuotas 12 litrų dizelinis variklis, kuris išvysto 399 AG galią. Automobilio bendra masė yra 20500 kg, nuosava masė – 9500kg, įkrovumas – 11000kg. Degalų sunaudojimo norma 32,6/100km. Transporto priemonės kaina 31500 eur.

Vežamas krovinys – mesos gaminiai.

Neatvykimai į darbo dėl ligos sudaro 1,37% nuo kalendorinių dienų. Valstybinių ir visuomeninių pareigų vykdymas sudaro 0,6% nuo kalendorinių dienų. Darbo dienų skaičius įvertinus nuostolius yra apskaičiuojamas iš kalendorinių dienų atėmus darbo laiko nuostolius, poilsio ir švenčių dienas. Vidutinis metinis darbo valandų skaičius yra apskaičiuojamas darbo dienų skaičių įvertinus nuostolius padauginus iš darbo dienos trukmės. Darbo laiko fondas yra apskaičiuojamas iš vidutinio metinio darbo valandų skaičiaus atėmus darbo laiko sutrumpinimą prieš šventines dienas.

Papildomas darbo užmokestis mokamas už neatidirbtą, bet apmokamą laiką. Papildomo darbo užmokesčio procentas yra apskaičiuojamas taip:

Tai išlaidos administracijos valdymo personalo darbo užmokesčiui, bendragamybinės išlaidos ir išlaidos aukštesnėms organizacijoms išlaikyti. Jos priklauso sąrašinio automobilių skaičiaus ir pridėtinių išlaidų normos vienam sąrašiniam automobiliui.

Savikaitos kalkuliacijos – tai yra išlaidos transportinio darbo vienetui atlikti. Savikainos kalkuliacija yra atliekama pagal kiekvieną išlaidų straipsnį.

Savikainos struktūra – tai atskirų išlaidų lyginamasis dydis bendroje išlaidų sumoje. Ji yra apskaičiuojama pagal kiekvieną savikainos kalkuliacijos straipsnį.

Ekonominis efektyvumas parodo kokias papildomas lėšas gali gauti įmonė, įdiegusi įvairias organizacines-technines priemones ir pagerinusi techninius-eksploatacinius rodiklius.

Pasikeitus tioesiog proporcingiems rodikliams, įdiegus organizacines-technines priemones, vežimų apimtis ir krovinių apyvarta padidėja tiek pat procentų, kiek ir eksploatacinis rodiklis.

Pasikeitus mišriems rodikliams (ridos išnaudojimo koeficientui arba techniniam greičiui ) nauja krovinių apyvarta yra apskaičiuojama atsižvelgiant į pasikeitusį rodiklį:

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 31 puslapis (2206 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 396 KB
  • Transporto įmonės ekonominių rodiklių skaičiavimas ir analizė kursinis
    10 - 3 balsai (-ų)
Transporto įmonės ekonominių rodiklių skaičiavimas ir analizė kursinis. (2016 m. Balandžio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/transporto-imones-ekonominiu-rodikliu-skaiciavimas-ir-analize-kursinis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 07:59