Transporto įmonės informacinė sistema


Informacinės transporto sistemos. Informacine sistema kursinis. Transporto informacines sistemos. Namu darbai informacine sistema. Transporto baigiamieji darbai, kursiniai. Transporto informacinės sistemos referatas. Transporto imon4s. Bakalaurinis transporto informacines sistemos. Informacines sistemos transporto imones. Įmonės informacinė bazė.

Informatikos kursinis darbas. Įvadas. Informacinės sistemos modeliavimas. Informacinio lygmens užduočių diagrama. Esybių ryšių modeliavimas. Reliacinių db lentelių normalizavimas. Duomenų srautų diagramos. Esybių gyvavimo ciklo diagramos. Sprendimų medžiai. Sprendimų lentelės. Struktūrizuota anglų kalba. Veiksmų diagramos. Struktūrinės diagramos. Rėmai.


Informacinio lygmens užduočių diagrama tai didesnio detalumo diagrama, sudaroma iš verslo lygmens užduočių diagramos. Informacinio lygmens užduočių diagramai taikomi tie patys apibrėžimai, kaip ir verslo lygmens diagramai. Tai yra, užduočių diagramos aprašo sistemos funkcijas bei aktorius kurie naudoja šią informacinę sistemą siekiant savo tikslų. Aktoriai nėra sistemos dalis, nes jie egzistuoja už jos ribų. Aktoriumi gali būti žmogus arba kita sistema. Užduotys vaizduoja ką sistema daro, bet neaprašo kaip ji tai daro. Tarp užduočių gali egzistuoti ryšiai vaizduojantys užduočių tam tikrą priklausomybę vienos nuo kitos.

Panagrinėsime vienos verslo sistemos lygmens užduoties dalį detaliau.

Informacinio lygmens užduočių diagramoje išskiriami šie aktoriai: vairuotojai, ekonomistė ir pagrindinių aktoriumi yra sandėlininkė. Modelyje yra pažymėtos šios užduotis: vairuotojų turimi čekiai, degalinių čekiai iš išorės, degalinės ataskaitos, čekių sutikrinimas, kuro likučio degalinėje paskaičiavimas, užsakyti ir priimti kurą degalinei, kuro sąnaudų paskaičiavimas, kuro išlaidų ataskaita.

Šioje diagramoje yra pažymėti šie ryšiai tarp užduočių:

Jau minėjome, kad nagrinėjama užduotis gali būti patobulinta. Kadangi tai užima daug laiko ir dar didesnio popierinio darbo, mes galime pasiūlyti toki šios problemos sprendimą:

Kompiuterizavus šią užduotį, jos vykdymo laikas taptų trumpesnis, būtų sutaupyta daugybė kanceliarinių prekių, bei sumažinta klaidų tikimybė ir supaprastintas sandėlininko darbas.

Informacinės sistemos užduotys gali būti specifikuojamos, naudojant lenteles, nurodant užduoties aprašymą (Description), užduoties prieš-sąlygą (Precondition), užduoties normalaus vykdymo žingsnius (Normal execution steps), po-sąlygą (Postcondition), išimtys (Exeptions).

Čia užduoties prieš-sąlyga – tai sistemos pradinė būsena, kuri turi būti pasiekta prieš vykdant užduotį, arba veiksmas, kuris turi būti atliktas prieš vykdant užduotį.

Užduoties normalaus vykdymo žingsniai nurodo veiksmus, kurie turi būti atlikti vykdant pasirinktą užduotį.

Užduoties po-sąlyga nurodo pasiektą būseną po užduoties įvykdymo.

Išimtys aprašo veiksmus, kuriuos tektų atlikti vykdymo metu atsiradus klaidoms.

Esybių ryšių (ER) modeliavimas yra pagrindinis metodas taikomas daugelio metodikų. ER modelyje dalykinė sritis ar jos dalis vaizduojama kaip svarbių esybių rinkinys ir dominantys ryšiai tarp jų.

Pagrindinė ERD paskirtis nusakyti esybes, jų pirminius raktus bei ryšius tarp esybių.

Kiekviena ERD esybė turi turėti raktini atributą, kuriuo galima vienareikšmiškai identifikuoti kiekviena jos egzempliorių bet kuriuo laiko momentu.

Šioje koncepcinėje diagramoje pavaizduotos esybės: Vairuotojas, Degalinės čekis, Išorės kuro čekis, Kuro sąnaudų paskaičiavimas, Kuro užsakymas, Kuro išlaidų ataskaita, kurias tarpusavyje apjungia tam skirti ryšiai. Pavyzdžiui, Vairuotojas pateikia Degalinės čekis ir Išorės kuro čekis arba Kuro sąnaudų paskaičiavimas daro Kuro užsakymas.

Transporto įmonės informacinė sistema. (2011 m. Gegužės 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/transporto-imones-informacine-sistema.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:44