Transporto įmonės įvaizdžio kūrimas


Transporto kursinis darbas. Įvadas. Informacinių šaltinių apžvalga. Įvaizdis. Įvaizdžio formavimo būdai. Transporto paslaugų verslas ir technikos pažanga. Transporto įmonės įvaizdis. Darbo metodai ir priemonės. Tyrimo eigos pristatymas. Kokybinio (interviu) metodo tyrimas ir SSGG analizės pristatymas. Transporto įmonės pristatymas. Darbo rezultatai ir jų aptarimas. SSGG analizės rezultatų aptarimas. Išorinė aplinkos analizė. Interviu apklausos rezultatai. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Priedai.


Temos aktualumas – kadangi yra žinoma, kad transporto įmonės (logistika) bene svarbiausias aspektas įtakojantis šalies ekonomiką, jos kilimą. Todėl svarbu išsiaiškinti kokią svarbą turi įvaizdžio formavimas pačiai įmonei, bei kaip įvaizdis įtakoja klientų pasirinkimą. Analizė gali būti aktuali ne tik pačioms transporto įmonėms, bet ir šioje srityje dirbantiems žmonėms, ir šia tema besidominančiai auditorijai (dėstytojams, studentams ir panašiai.).

Tyrimo problema – transporto įmonės įvaizdžio svarba, europos konkurencingumo rinkoje.

Tyrimo objektas – transporto įmonės įvaizdis.

Tyrimo tikslas – ištirti transporto įmonės suformuota įvaizdį.

Tyrimo uždaviniai:

1.Išnagrinėti įvaizdžio kūrimo teoriją, pasitelkiant Lietuvos, bei užsienio autorių moksline literatūra.

2.Ištirti transporto įmonės veiklą.

3.Ištirti, kokios priemonės naudojamos transporto įmonės įvaizdžio formavimui.

Transporto įmonės įvaizdžio kūrimas. (2014 m. Kovo 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/transporto-imones-ivaizdzio-kurimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 09:51