Transporto infrastruktūros vystymo prognozė, siekiant optimizuoti transporto srautus pietinėje marijampolės srityje


Transporto kursinis darbas.

Kursinis projektas. Įvadas. Esamos situacijos analizė ir įvertinimas. Siūlomi sprendimai pertvarkant marijampolės pietinės dalies transporto infrastruktūrą. Praktinio darbo metu gautų duomenų analizė. Matavimo duomenų analizė. Transporto srautų kitimo prognozė. Naujų infrastruktūros objektų įtaka. Naujų transporto infrastruktūros objektų įvertinimas aplinkosauginiu atžvilgiu. Išvados. Literatūros bei kitų informacinių šaltinių sąrašas.


Darbo tikslas: Išanalizuoti transporto infrastruktūros vystymo prognozę, siekiant optimizuoti transporto srautus pietinėje Marijampolės srityje.

Taip pat Marijampolės mieste nutiesti asfaltuoti keliai Aušros gatvėje, Marių gatvėje, šie nutiesti keliai gerina susisiekimą, bei patogų važiavimą iš vienos taško į kitą. Šie apvažiavimai reikalingi dėl to, nes dėl P.Armino gatvėje vykstančio tunelio statybų pravažiavimas yra negalimas. Tačiau įrengus naujas transporto infrastruktūras arba jas modernizavus galima sureguliuoti transporto srautus.

Taip pat pietinėje miesto dalyje nėra išspręsti klausimai apie žmonių patogumą, norint patekt į poilsio zonas, dviračių takais arba pėsčiomis.

Marijampolės miesto pietinė dalis šiuo metu yra remontuojama, tačiau pagal numatomus planus šioje miesto dalyje galima patobulinti infrastruktūrą, kad būtų patogesni transporto srautai, bei žmonės kurie vaikšto pėsčiomis arba važinėja dviračiais turėtų patogų ir saugų susisiekimą visame mieste.

Marių gatvėje transportas turi geras galimybes judėti, kadangi ši gatvė yra neseniai iš asfaltuota (žr. 3 paveikslėlyje)

Šioje gatvėje mano siūlymas būtų įrengti dviračių takus kadangi šioje vietoje yra ganėtinai gražus kraštovaizdis ir netoliese yra Kumelionių sodai. Mano manymu dauguma žmonių norėtų važiuoti dviračiu, o ne automobiliu, taip automobilių srautas truputį sumažėtų.

P. Armino ir Marių gatvių sankryžoje mano manymu būtų geras sprendimas įrengti šviesoforą arba žiedinę sankryžą (žiūrėti 4 paveikslėlis)

4 paveikslėlis. P. Armino – Marių gatvių sankryža. Šaltinis: google maps. [žiūrėta 2017.04.27.]

Šioje vietoje reikia žiedės sankryžos arba šviesoforo todėl, kad ryte, per pietus, bei vakare dėl šalia miesto esančių gyvenamųjų zonų ir darbo, bei mokymosi įstaigų susidaro nemaža transporto spūstis, dėl kurių dauguma vairuotojų negali nuvažiuoti į norimą vietą greitai, dėl to vairuotojai turi ieškotis kaip apvažiuoti šią vietą.

Taip pat atidarius P. Armino gatvėje statomą tunelį automobilių srautai dar labiau padidės ir dėl to bus sunku išvengti nelaimingų atsitikimų. Šios sankryžos būtų galima išvengi važiuojant Geležinkelio gatve.

Tačiau nemažai daliai automobilių srauto nukrypus iš P. Armino gatvės į Geležinkelio gatvę spūstis gali susidaryti Vytauto – Geležinkelio gatvių sankryžoje. (žiūrėti 5 paveikslėlis) Šioje vietoje automobilių srautas gali būti didelis iš Vytauto gatvės ir Geležinkelio gatvės. Šioje vietoje galėtų būti įrengtas šviesoforas, kadangi sankryža yra pakankamai didelė, šviesoforo dėka automobiliai greičiau pravažiuotų sankryžą ir to dėka sumažėtų automobilių srautas šioje sankryžoje, taip pat nesusidarytų spūstys Vytauto gatvėje.

Geležinkelio ir P. Armino gatvių sankryžoje automobilių srautui padidėjus sumažėtų automobilių srautas P. Armino ir Marių gatvių sankryžoje, taip srautai turėtų išsilyginti, kadangi dauguma galėtų iš miesto į netoliese esančias gyvenvietes apvažiuoti dviem keliais, o ne vienu.

5 paveikslėlis. Vytauto – Geležinkelio gatvių sankryža. Šaltinis: google maps. [žiūrėta 2017.04.27.]

Važiuojant Marių gatve ir įvažiuojant į Vasaros gatvę, šioje vietoje yra nusukimas į Marių gatvę (žiūrėti 6 paveikslėlyje)

6 paveikslėlis. Marių gatvės lankstas į kairę prieš Vasaros gatvę. Šaltinis: google maps.

Šioje vietoje dėl automobilių nusukančių į kairę susidaro spūstys, todėl šioje vietoje, būtų galima padaryti išplatėjimą arba dvi eismo juostas, taip automobiliai nusukantys į kairę nesudarytų spūsčių.

  • Transportas Kursiniai darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Laura
  • 22 puslapiai (3121 žodis)
  • Kolegija
  • Transporto kursiniai darbai
  • Microsoft Word 4127 KB
  • Transporto infrastruktūros vystymo prognozė, siekiant optimizuoti transporto srautus pietinėje marijampolės srityje
    10 - 3 balsai (-ų)
Transporto infrastruktūros vystymo prognozė, siekiant optimizuoti transporto srautus pietinėje marijampolės srityje . (2017 m. Gegužės 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/transporto-infrastrukturos-vystymo-prognoze-siekiant-optimizuoti-transporto-srautus-pietineje-marijampoles-srityje.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 20 d. 09:51