Transporto ir kelių e paslaugų individualizavimas


Transporto kursinis darbas.

Įvadas. E. Paslaugų teorija ir pagrindiniai aspektai. E. paslaugų samprata ir esmė. Elektroninės valdžios modeliai. E. paslaugų skirstymas. E. paslaugų indvidualizavimas skirtingose kartose. Tyrimo rezultatų analizė. Transporto ir kelių e. paslaugų individualizavimas. Valstybės įmonė „Regitra“. Vykdomi projektai. E. paslaugos. Valstybės įmonė „Regitra“  individualizavimo galimybės. Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos veikla, veiklos sritys. Valstybinės kelių transporto inspekcijos veiklos sritys. Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos individualizavimo galimybės. Išvados. Literatūros sąrašas.


Šiandieniniame pasaulyje technologijos plinta bei tobulėja žaibišku greičiu. Dauguma dalykų yra persikėlę į virtualią erdvę, kurį vis daugiau pritraukia įvairiausių paslaugų, tarp jų – transporto sektoriaus e.paslaugas, kurios palengvina bei supaprastina įvairias iškilusias problemas, padeda sutaupyti laiko. Siekti labiau atskleisti ir plėtoti e.paslaugų teikiamą naudą gyventojams, didinti e.paslaugų galimybes, kuo aiškiau jas pateikti žmonėms, kad kiekvienas galėtų be vargo jomis naudotis, kai jam tik to prireikia.

Darbo problema: Technologijos kuo toliau, tuo didesniu greičiu tobulėja, atsiranda vis daugiau naujovių, tad e.paslaugų indvidualizavimas turi būti kuo sklandesnis, aiškesnis,lengviau prieinamas, kad užtikrintų spartų veikimą.

Darbo tikslas: Išnagrinėti transporto ir kelių e.paslaugas, rasti būdų, kaip galima būtų pagerinti e.paslaugų indvidualizvimą.

Darbo uždaviniai:

3. Pateikti pasiūlymus transporto ir kelių e.paslaugų indvidualizavimui.

Norint, kad e.paslaugos kuo geriau funkcionuotų naudotojams, reikia vadovautis pagrindiniais metodikos principais:

ketvirtasis lygis. Visiškas interaktyvumas. Vartotojas e-kanalais paduoda užklausą ir gauna galiojančią elektroninę viešąją paslaugą;

Elektroninės viešosios paslaugos buvo pristatytos Elektroninės valdžios koncepcijoje, kuriame jos pateikiamos pagal Europos Sąjungos programinius dokumentus. Nagrinėjamos paslaugos skirstomos į dvi grupes:

Jeigu dar didžioji dalis Y kartos atstovų nėra priklausomi nuo naujausių technologijų, tai su Z karta jau yra kitaip. Jie atėjo į tą pasaulį, kuriame gyvenimas be mobiliųjų telefonų ar kompiuteriu yra neįsivaizduojamas. Nuo mažų dienų jie jau supranta kaip veikia tam tikri prietaisi, ką su jais reikia daryti. Tad, net nekyla klausimų, kad jiems e.paslaugos būtinos realizuojant savo norus. Tuo tarpu e.paslaugų teikėjai stengiasi kuo aiškiau pateikti paslaugas, didinti paslaugų galimybes, kad jos kuo labiau palengvintų kiekvieno iš mūsų gyvenimą.

Šis tyrimas yra atliktas 2016 – ais metais, balandžio mėn. Tyrimas sudarytas iš šešių klausimų, kurie padėjo išanalizuoti, ar žmonės naudojasi e.paslaugomis, ar teko jiems naudotis transporto ir kelių e.paslaugomis, kokių e.paslaugų trūksta transporto sektoriuje. Tyrime dalyvavo 47 žmonės. Iš jų 24 vyrai ir 23 moterys. Gauti duomenys yra pateikti skaičiais, grafiškai bei procentais.

Tyrimo tikslas: išanalizuoti, ar žmonės naudojasi e.paslaugomis, kokios transporto ir kelių e.paslaugomis jiems teko naudotis, kokių paslaugų trūksta transporto sektoriuje.

Apklausti žmones e.paslaugų tema.

Išanalizuoti bei pateikti gautus rezultatus.

Galime matyti, kad tarp atsakiusiųjų tarpe nežymiai, bet daugiau yra vyrų. Atsakė 24 vyrai, ir 23 moterys.

Matome, kad aktyviausi, bei labiausiai besidominantys buvo 19-25 metų asmenys (48,9 proc.). Antroje vietoje liko vyriausieji šios apklausos respondentai. Jų amžius yra virš 30-ties (25, proc). 15-18-likos ir 26-30-ties metų respondentai pasidalijo po lygiai – 12,8 proc atsakiusiųjų.

Trečiasis anketos klausimas buvo apie socialinę padėti. Tikslas buvo išsiaiškinti, kuo užsiema respondentai. Atsakymus galime matyti 3 paveikslėlyje.

Matome, kad aktyviausi buvo studentai. Tie žmonės, kurie ko gero daugiausiai laiko praleidžia prie interneto, labiausiai besidomi e.paslaugomis, bei jomis naudojasi.(46,8 proc.). Antroje vietoje liko dirbantis respondentai (34 proc.). Trečioje – moksleiviai (12,8 proc.).

Aiškiai matome, kad didžioji dalis respondentų naudojasi e.paslaugomis (63,8 proc.). 19,1 proc. Respondentų naudojasi kartais, 14,9 proc., - retai. Mažiausioji dalis respondentų visiškai nesinaudoja e.paslaugomis. Išsiaiškinus, kad didžioji dalis naudojasi e.paslaugomis, tęsiam analizę, bei analizuojam, ar jie naudojasi transporto ir kelių e.paslaugomis.

  • Transportas Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (4686 žodžiai)
  • Universitetas
  • Transporto kursiniai darbai
  • Microsoft Word 172 KB
  • Transporto ir kelių e paslaugų individualizavimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Transporto ir kelių e paslaugų individualizavimas. (2016 m. Birželio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/transporto-ir-keliu-e-paslaugu-individualizavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 02:03